Bloggpaus ?

Förkylningen vinner ! jag orkar ingenting & idasg har jag blitt helt arg för ingenting, iaf nu på kvällen.
Funderar på att ha en bloggpaus några dagar.

Är åxå så jävla trött på att alltid va de svarta fåret .
Alltid är de jag som ska komma när de är nåt, bara för att en annan alltid ska ha rätt.
Är så jävla trött på de . Alla tycker väl att de har rätt när de gäller nåt, men man måste ju erkänna att man har fel nån gång. Jag tycker att de so mde handlar om så sjukt onödigt, men de skiter nån i & bara slänger sig på & dampar loss på mig. Så orkar inte nåt längre känns de som. Hjärtat kommer ju inte va hemma  & finnas här.
& har varken ork eller lust till att blogga längre , så lägger de nog på hyllan några dagar.

Ha de fint alla fina människor !





Så avslutar me några bilder jag tatt.
Vet inte om jag tar bloggpaus, men just nu lutar de åt de hållet.
Om de nu blir så kanske de inte blir så länge , men jag vet inte än.
Pusshej


Ännu en gång blev de oavgjort.

Matchen sluta då 2-2.
Attans mög ! De såg ut som Malmö skulle vinna, då de hade 2-1 nästa nhela andra halvlek
Malmö gjorde ett mål till, men vafan .. Ble offside
Nån repris fick man itne se på de , de visa inte ens de på tv4 sporten. Så man tycker de skulle bli 3-2. Jävla dommare !

Nu ska vi snart åka & handla mat (: Blir på Mcdonkan.
Börjar bli hungrig nu. Efter de blir de nog bara lugnt ikväll...


God fotbollseftermiddag

Jaadå,  idag är de dags igen, Malmö FF möter GAIS.
Hopas verkligen på vinst idag. Men känns som de inte blir de , hur längesen som helst nu, MFF sjunker bara längre & längre ner i tabellen ):
Men men, vi ska hämta upp Kenneth på Södervärn så ska han åxå hänka på :D
Så de blir väl skoj & solen skiner, de kan ju iten bli bättre (:
Men man ska inte säga för mycke (:

Dessutom håller jag nog på att åka på en duktig förkylning & allt va de innebär.

Haha, hjärtats systerson är för söt, han kom in innan & prata & så kom han in på simning
A: Jag kan simma
Mig: Jaså ?
A:  Jaa jag har simglasögon så nu drunkar jag inte längre


hahahahaha . så jävra härlig är han (:
Hoppas ni får en underbar dag (:

Kalasat klart nu

Nu gick de sista för ett litet tag sen, hjärtas systerson stannar hos mormor & morfar över natten (: haha, vi har blitt värsta kompisar ikväll :D MAn ska bära honom hela tiden, nejnej ! De orkar man inte (:
Systerdottern va såååå söt, hon ville komma till mig :D haha, två nya vänner ikväll ;P

Vi är trötta ikväll så nu blir de att krypa ner & se om de går nåt skoj på TV. Vi somnar nog ganaska snabbt.
Sov så gott & ta hand om varann (:

FRÅGESTUNDEN

Är flyttad till måndag ist kl 16.00

Snälla bloggare/läsare vem som helst, ställ en eller fler frågor till mig (:
Vill ju ha massa frågor :D ni får fråga precis vad ni vill :D




Nu ska jag ta & släcka datorn & packa ner de sista. Sen ska jag bege mig till bussen som ska ta mgi till Malmö (: Träffa hjärtat där, sen hem till honom & göra sig i ordning för de lilla kalaset (:

Ha en fortsatt trevlig dag & glöm inte att fråga & rösta :D

Bilder från gårdagen

Outfit :


& mitt misslyckade försök me att komma överrens me locktången, kolla putmagen xD hahah

  
E & J ♥


Dennis är ragger :P

  
Folket va på G (:


Jag hitta mig ett strul (; ♥ haha

  
& dessa får avsluta den treviga kvällen (:

& som på alla andra fester är där alltid nåt som händer,  även denna. Så en blev utslängt, skönt ! Gubben kalla mig Annelie & börja gå på & tro att jag va 16 & hjärtat 50 :S
Men han är en riktigt äckelgubbe .


Härlig morgon !

Eller inte !
Alltid lika skoj att vara bakis ! Dock har de vart värre.
& de har några timmar på sig att försvinna. Annars blir de inte skoj att sitta på en buss in till malmö. Inte heller bra att va bakis första gången man träffar resten av hjärtats släkt första gången! Fast de va nog bara farmor & farfar och syster med systerdotter. Systersonen har jag träffat, han är såååå söt (:
Men me lite smink & fejkat leende så :P får säga att jag bara är trött isåfall :P haha.

& igår hände de lite skitibajs ! Dock tycker jag att de va inget att flyga i taket för, men somliga tål inte att man säger hur man tror eller känner ! Men man måste kunna tåla sånt,  sånt blir an bannad för när man är under 10 år eller något. Menmen. Vad ska man göra liksom. Jag tycker iaf itne att de är nåt att dampa för, men alla tycker inte lika.

Vad händer för folket idag ?
Ikväll blir de då mat med hjärtat & hans släkt för att fira honom, kanske ska svänga in & köpa en blomma  till honom, så man inte kommer tomhänt . De hatar jag när de gäller kalas . De känns lite dumt (:

Glöm inte : att rösta & fråga
kom igen, jag vill ha många frågor :D


D, tack för att du finns där alltid när de behövs & alltid bara allmänt !
Jag älskar dig



Omplanering av kvällen

Idag bled de tyvärr ingenting me hjärtat, men får träffa han lite tidigare imorn iaf, de är ju nåt positvt.
Nu är jag hemma om & ska packa & lite så. Sen ska jag till Jessica igen (: Va där innan & kolla på Mumin ;D vi älskar dom. VI SÅG MORRAN , HON VA MED :D:D:D
Vi höll på att skita ner oss xD hahahaha.

Ikväll blir de de då att hänga hos Jessica, tror de blir övernattning där åxå (:
Blir lite drickande & så :D ett tag sen nu, man är la lite ringrostig på den fronten nu , men går nog bra.

GLÖM INTE : att ´rösta på mig -->här<-- &
att ställa vilken/vilka frågor du vill -->här<--

ha en trevlig kväll alla, ska ta me kamera så de blir kanske lite bilder ikväll om jag har tur ;D
& Vi ska försöka locka håret på varandra :O
önska oss lycka till xD

Våga ha fel

Vet ni, ibland kommer man till ett sånt tillfälle då folk aldrig kan erkänna att de har fel eller gjort nåt som är inte rikigt rätt.

Man måste liksom kunna skilja på rätt & fel & har man då fel måste man kunna ta de, men alla kan inte de .
 Har ni åxå vart med om sånt ?
Jag måste säga att de är så jävra drygt iaf


Våga erkänna att man har fel ibland, man kan inte ha rätt alltid


Äntligen x2

Äntligen fredag
& äntligen helg ! (:

Hoppas att ni mår bra
Har just nu inte nåt att skriva om. Så får nöja mig med detta.

Är med & tävlar- Rösta på mig

SNÄLLA (A)
är med & tävlar om att bli veckans blogg (:
Rösta görna på mig, -->här<--

Hade blitt väääädigt glad :D
& glöm inte att ställa vilken/vilka fråga/frågor du vill -->här<--

Nu tänkte jag att jag skulle svara på mina kommentarer & efter de krypa ner under täcket hos hjärtat & sova, borde sovit för längesen, men ble visst pigg nu när solen gick ner, så får ju se hur trött jag är imon :D

Sov gott sötnosar , hörs imorn

Övning ger färdighet ?

Haha, då har jag måååånga gånger kvar att lära.
Mosen idag va klistrig & smaka inte så mycke, köttbullarna smaka ingenting. De enda som jag lyckades med va såsen :P haha. de va ju ''svårt '', bara att blanda ihop & koka upp :P
Men de gick att äta iaf. & nån lingonsylt hade vi klart inte, lite surt :P men men.

Nu sitter jag & hjärtat & kollar på tv (:
Får se vad som händer ikväll, kan bara säga de att idag har jag haft rekord på besökare :D De är inte så många om man jämför me en del andra, men 32 är inte helt fel de heller (:
På min förra blogg fick jag 40 en dag, får försöka slå de nån dag :D

Glöm inte ställa en fråga i Frågestundsinlägget !  <-- (klicka på meningen dör att komma, eller bara scrolla ner en liten bit  : )

Frågestund !



Tänkte att jag gör som alla andra nu åxå :D
- tar en frågestund

På söndag ( 31 maj ) kl. 15.00 avslutas frågestunden !
kommer då att skriva upp era frågor & mina svar i ett inlägg (:
Don't be shy (;


Som där står, fråga precis vad du vill & jag ska vara helt ärlig,
ärligheten varar ju längst sägs de :P

Sååå lets go, kom igen nu :D
snälla(A)<3

Nytt igen (:

& denna gången ble jag lite mer nöjd :D haha.
Älskar ju som sagt havet

& guuuuud va segt allt går nu :
Tar flera hundra timmar för datorn att skicka en kommentar på andras bloggar. Så får försöka komam ihåg att svara på kommentarerna sen. Alltid ska de vara nåt !

Sitter & halvsover nu, är skittrött, har vart de hela dagen & ändå kunde jag inte somna imorse när jag ville de. Örk. Hur ska jag orka laga mat till hjärtat sen när han kommer ?!
Men gott ska de bli (: hoppas jag.
Hemgjorda köttbullar med hemmagjord  potimos, ska se om vi har brunsås åxå :D så lingonsylt till de, massa mumma ! :D
& va jag vill ha fredaglunch nu asså. åååh va god mat de blir imon på förskolan, lax med potatis & hollandaisesås (stavning?) läääääääängtar :D haha


Har ni någon favoriträtt?


Rubriktorka

Har ingen aning om vad jag ska ha som rubrik :O Står helt still.
Har precis lärt mig hur man betalar räkningar över internet, så nu kan jag de (:
Nån gång måste bli den första eller hur ?! :D
Så nu är man lite fattigare, men ändå inte, eftersom jag sålt själv från Oriflame så har jag ändå pengar ute så de är inte så farligt , pengar är nice (:
& så harjag 123 kronor som jag får snart hoppas jag , inte lätt när man inte är hemma jue, så du får fixa åt mig honey när du är hemma från Västra Ingenstans :D

& de åskar igen
Innan har de inte åskat alls, nu kommer ner var & varannan dag tycker jag. Undrar hur barnen känner sig på förskolan nu . Synd man itne är kvar ;D
hahaha!
Tur att man har så nära hem om de åskar igen nån dag & man är där :P

Nej, dags att börja me att göra om bloggen, gillar den inte xD hahah.
Inte Brian heller :P

Inte god (regnig) morgon!

Nää, usch, de är för tidigt att gå upp 6.10, jag hatar de, jag är ingen människa då.
Tänkte sova lite till, men de gick inte så jag stratade datorn istället.
Hoppas ni mår bra & att vädret är bättre där ni är !
Här är de molnigt & regnar. Iaf när jag va ute i köket, vet inte hur de är nu. Vill inte kolla heller.
Nu är de snart dags att bege sig åxå :/ orkar inte !! Men man måste ju, två & en halv vecka kvar nui av praktiken ju så.
Hoppas ni alla får en underbar dag !

Läggerupp en rolig film från youtube åxå :P hahahahaha
den är faktiskt rolig (:

Nytt utseende

Igen.
& är inte helnöjd denna gången heller, men nu får den va såhär ett tag (:
Är som Rebecca, blir aldrig nöjd :P märks att vi känt varandra sen barnsben ? (; haha

Nu vet jag inte alls va jag ska blogga om, man vill ju inte göra de ointressant här (:


Heeemma igen (:

De va skönt att hoppa i hjärtats mjukisbrallor. Sitter & kollar på The Simpsons nu (:
Tror detta är ett nytt avsnitt, känner itne igen de. Skulle ju börja nya avsnitt igår.
Men men :D

Ska snart påbörja en bild som Anna tjajtat om nu hur länge som helst

Nån mer som gillar The simpsons?:D



Bjuder på en lite ny bild på mig :P

Ivääääääg

Nu ska jag & moderkakan vandra bort & bli hämtade.
Men, solen försvann & bara moln skiner upp på himlen nu ): & blåser gör de so mbara den !
Nu vill jag ju stanna hemma. Men men, nu har man ju sagt att man ska dit så då får man ju gå dit.
& jaha, nu börjar de komma droppar på rutan åxå.
Blir kanske en sån kväll ?! Sluppit en spn dag ju..

Men men, här kommer en bild på hur jag ser ut idag;


Helt vanligt typ & så ser jag allmänt fet ut & nu kan jag stå upp & blåsa upp magen som bara dne :O Så de ser ut som de är en bebis där i. Usch!
Har blitt fet sen jag träffa hjärtat, hans fel !
Förr har magen inte putat ut so mde gör nu när jag har mina gamla jeans :S
ÖRK , de ska försvinna igen !

Strul me Bloglovin !?

Är de bara jag, eller är bloglovin helknast ibland?
Idag när jag gick in där hade jag inga olästa inlägg, men jag såg ju flera inlägg jag inte läst, som folk skrivit idag :S
& så följer jag massa bloggar jag inte ens visste om :S
- eller är jag bara lite ho-ho i skallen ?!

Men en annan fråga nu:
Vem följer mig via bloglovin ?
svara gärna , så man vet , så man inte följer de som inte följer en tillbaka (:
& de jag följer har jag under '' Länkar ''. Så står du med där & nåt inte stämmer me nånemet så hojta till.
Hojta åxå till om jag följer dig & inte länkat, om du vill stå me vill säga (:  haha !

Hej alla glada (:

Idag är det onsdag & de är lika med lillördag (: Så snart helg åxå, nu har halva veckan gått.

Öh, har jag et katt i datorn ? Lät nästan som om datorn spann precis, som en kise ! O: haha. Jaa min dator mår verkligen inte bra, de vet de flesta vännerna till mig (: Får väl se om man kan spara ihop till en ny sen. Hade vart lättare om man haft ett jävla jobb. Men men .

Nu när jag logga in såg jag en massa kommentarer, visst lir man glad, för så många har jag aldrig fått på en & samma gång :D  Ibland har man tur.  Skönt för denna mogonen startade lite knäppt.
 
De börja me att hjärtat va segstartad som få. Jösses va de tog tid att få upp honom. & i köket va jordgubbssylten slut :S & gröten va lös, den ville banne mig inte tjockna. Man trodde att idag skulle bli en sån dag ! Men resten av dagen gick hyfsat bra sen (:

Solen skiner, hoppas de håller sig såhär. Ikväll är de liksom grillning. Så man får träffa halva Svedalas mattanter xP hahaha. De har nån grillfest varje år. Så ska väl bli.. skoj (?) . De återstår att se (:
Nää, nu skaj ag ta lite glass & svara på kommentarer (:
Nåt skoj som händer för folket ?
- ingen som ska ut & grilla me nån/något ? (:

Blixt & dunder

igen !
Den senaste tiden har de blixtar & knallat en massa tycker jag (:
Så länge man är inne är de lugnt , men en gång när jag gick bland en massa ängar & de blixtra som tusan & knallade, va jag banne mig rädd !

Vecka 23 = städ&fixvecka

Jaa, nu har jag kommit på lite va man kan göra för att inte tänka så negativt nästa vecka då hjärtat åker iväg till Sölvesborg, av alla jäkla ställen i Sverige så har de Sweden RockFestival just där !
Så jag får roa mig själv den veckan (: & har kommit fram till några dagar iaf .

Veckan ser ut såhär:

♥ Måndag - Praktik & umgås me hjärtat ♥
♥ Tisdag - Säga hejdå till hjärtat , praktik, fixa studentpresent & umgås me Anna
♥ Onsdag - Praktik, rensa bland allt papper på skrivbordet & sätta in i pärm
♥ Torsdag - Praktik & Annika tar studenten ♥
♥ Fredag - Praktik, storrensa garderoben & klädlådorna ( handla present till hjärtat? )
♥ Lördag - (Handla present till hjärtat ? )
♥ Söndag - Hjärtat kommer hem & fyller 24 ♥

Har någon nåt tips va man kan köpa till en gubbe som fyller 24 som inte ens själv vet va han vill ha ?
Presentkort är redan uteslutet, de vill jag inte
Men han gör de itne lätt :D han vill ju inte ha något, blir kanske bra att ta på sig heta underkläder & slå rosett runt midjan & ge honom en rejäl örfil ?
Haha, kanske inte ;D



Tittut ! (:
Åh, vad jag saknar de odjuret ♥
Min lilla Ninan (: Hoppas du har de bäst där uppe i himlen !

Grisar misshandlas i Danmark

De är inte bara Sverige som är ett skitställe när de gäller slakt, även vårat kära grannland.



''
''Vi är alla medskyldiga"

Grisarna misshandlas, är sjuka, packas så tätt att de inte kan ligga ner och är svarta av sin egen avföring.

Idag avslöjades vanvården av de danska grisarna.

- Vi är alla medskyldiga, säger Marit Paulsen. Jag vill ha ett djurens FBI.

Tid är pengar. Det får de danska grisarna känna av.

För att pressa priserna för transporterna till slakterierna gäller det att det går kvickt.

Böndernas och transportörernas senaste knep för att spara in några kronor är att misshandla djuren med hårda plaströr så att de ska röra sig snabbare, rapporterar Ekot.

Men skadorna av misshandeln går långt in i grisarnas muskler.

Under första halvåret 2008 anmälde danska slakterier tjugo sådana fall, enligt Ekot. ''

texten tagen från aftonbladet. läs mer
HÄR
fanns även en film där..

Jag blir allt annat än glad när jag hör/ser detta. Jag hörde de idag på radion & kollade på aftonbladet nu när jag kom hem. DE ÄR FÖRJÄVLIGT !!!
& jag håller med damen som vill ha djurens FBI, de skulel fan verkligen behövas & jag som funderat på att sluta äta kött nu pga hur djuren behandlas. Känns som vegiteriankosten närmar sig nu & köttet läggs på hyllan. Helt seriöst. Kan inte ha de på samvetet - att äta djur som plågats & fått lida för jag ska kunna äta de & leva.
Aldrig!
De som plågar/misshandlar djur ska bli behandlade som precis samma sätt som djuren - '' Behandla andra som du själv vill bli behandlad '' heter de ju !
& djur har åxå känslor, även om vissa är så tröga & inte fattar de ! Djur är fan smartare än människor vid vissa tillfällen kan jag tycka.
Synd att de finns så många jävla pack !


Boston teaparty

går just nu på 5an, haha va väl rätt skoj när de gick på gröna lund med dropp. Nåt man skulle testa :D
Haha nej ! Men gärna gå på gröna lund (: Sista helgen i juni åker jag & Jessica till Göteborg, för att fira att vi känt varandra i 11 år (:

Men jag tittar inte mycke på de :P Mest hjärtat (:
Men ska krypa ner hos honom nu, de är då man är som lyckligast (:


Malmö spelade åxå ikväll
De mötte IFK Göteborg i Götet.
& ännu en jävla förlust. gaaaaaaaaaaaaaaaaah
2-0



Gonatt ! (:


Moder natur - flowers







De är inte bara de underbara havet jag älskar,
utan själva naturen åxå. Men mest är de nog havet, de är så vackert.
Så stort, har de nåt slut nånstans ? (:


Manic monday


 Va ett tag sen man hörde den, tills idag , va den som väckte mig.
Bara en tillfällighet att de faktiskt är monday idag ?! haha
Nää, nu ska jag torka bort litta svart runt/på ögonen & vila innan de är dags att bege sig (:
Ha en underbar dag ! (:
( jag vill nanna lääääängre )

Nedräkning & gonatt



Hihi & nu kallar sänge. Fast jag inte är trött :O
Men får väl ta & ringa hjärtat lite.
Sov gott alla söta läsare & bloggare !

Emma & Linda på hoppmatta ( sne film)

Jaa , den ble filmad på fel håll tyvärr.
& jag har ingen aning om hur man vänder en film ):
Någon som vet ?
Men hoppas ni kan se filmen nåtsånär bra ändå :D


Dagens/kvällens

Outfit :


Rätt kass bild men den får duga idag, hinner inte få nån bättre (:

Den består iaf av:
Body från Gina Tricot
Kjol från H&M
Tröja från Ellos
Halsband&leggings vet jag iten var de kommer från :P

Back in Svedala

Känns knappt lönt att komma hem, man ska bara iväg igen. Nu är de ca 3& en halvtimme kvar tills de bär av till Lund. Haha, ett jäkla rännande hela tiden tycker jag (:

Har såååå jävra ont i magen nu, eller inte nu, men ibland. Kommer som värsta kramper. Ibland är de ett rent helvete att vara tjej/kvinna.

Har precis käkat lite potatissallad åxå, helt okej, men godare när man har nåt till :D haha.
& nu vet jag inte va mer jag ska skriva :P

Bedtime (:

Elelr filmtime in bed, de  vill säga om man hittar nåt på tv att titta på. Lilla hjärtat har mämligen ingen dvd eller videospelare :P men de kommer väl (:

Vi skulle ner & hamdla glass ,men kom itne fram till vad vi va sugna på . Tänkte köpa jordgubbar , men de som va lite fina kosta typ 60 kr kilot & de som va omogna ca 35 eller nåt. Så nej, fick va så (:
Hitta en halv vattenmelon, men lite mycke, hjärtat gillar inte de (:
Men efter vi jagat efter en som jobba där fick vi den delad :D Blev åxå vars en pinnglass :P

Men nu avslutar jag för idag & hoppas vi hörs imon :D

Bilder från dagen hos Linda

mat (:

Linda syntes inte bakom skummet, va skumt !

en Emma

ett suddigt Linda (:

vi två (:♥

Tack för denna kväll !
Här är dagen efter i Kävlinge på väg hem & hon på väg till PuckoRicke (:



& nu är de dags att lämna datorn, för snart kommer min väktare hem ♥
hans jobb fostsätter - nu ska han vakta mig (; hahaha

Plugga ! - men till vad?

Har mina tankar på att börja plugga igen, eftersom de här me kök itne riktigt är min jättegrej. Men vet inte va jag vill plugga till. Sitter här &  funderar & kollar runt lite.

Ingen som har förslag eller nåt ?
& jag har ingen aning om vad jag vill alls :/ de är de som är de drygaste..


får bjuda p åen osminkad bild ;D

Tiden går lika snabbt som en död snigel

Hjärtat har jobbat i lite mer än en timme nu, men känns som minst två eller nåt. Tiden går sjukt sakta. & inget vidare fitn väder heller. Får väl ta & spela mitt datorspel (: Tar alltid me de hit när han ska jobba för att ha ihjäl nån timme iaf (:

Igår gick rätt bra me reklamationen. Jag lyckades glömma kvittot på telen hemma, men hade ett inlämningskvitto i jackan & de räckte (: himla tur de. Så när nya mobilem kommer får jag välja vilken mobil jag vill (: Lite najs.

Tror jag håller på att bli förkyld igen. Heeej  & (inte ) välkommen rinnande öga & näsa och uttorkad näsa & kind ! Är så jävla trött på de. Har man vart sen man fick den första som ung.

Händer för folket idag ? (:
Har själv ingen aning om va vi ska göra ikväll. Blir väl de vanliga ;
Middag när han kommer hem & sen massa tv & pussar och kramar (: Klagar itne hihi. Inte världens bästa väder idag heller så. Imon ska jag hem när han ska till jobb. Kalas för lilla Caisa imoneftermiddag.

& idag har jag cponti magen ! VILL INTE

Hemma om en sväng

Jaa just nu håller jag på att rensa ett minneskort från bilder som jag sen ska stoppa ner i telefonens förpackning. Ska in till Telenor & lämna in min älskade mobil igen, tredje gången för samma sak & två gånger denna månaden. Just love it.

Så idag, ska jag be om en ny sort, Sony Ericsson verkar inte tycka om mig, så kanske mna kan fixa till sig en Nokia, de brukar funka (:  Men vi får väl se hur de går me den saken. De ska iaf reklamera telefonen nu, de sa han när jag hämta den för typen vecka sen. Så nu hoppas jag på de, för jag är enormt trött på att behöva åka fram & tillbaka för att lämna in nåt som ska funka. Tur jag slipper betala för telefonen, de s'ger ju själv att de är telefonen de är fel på. Så jaa, Emma ska in & kanske skälla lite på dom, lite svärord lär alltid komma , så är de att vara jag (:

Annars är nog allt som de ska just nu, dock sitter jag & biter mig själv i munnen, känner att jag har ett sår där som jag biter större & större. Inte bra, smisk på fingrarna Emma !
Halv fem blir de att ta bussen iaf & sen när hjärtat♥ slutat så ses vi där nånstans, blir väl som vanligt, han kommer in i Telenorbutiken för de jobbar långsamt eller så är de nåt pack som står före. & just nu tycker jag tiden går väldigt sakta, de gillas inte , får väl skära upp lite vattenmelon & kolla på mumintrollen (:
Låter som en bra idé iaf, eftersom de är ca en timme kvar. Lite till dock, men ändå.
Så blir de att packa ner lite åxå innan, så slipper man de sen (:

Talk to you later folks (: ♥

Fredag & klyddikladd

Godmorgon alla söta.
Hoppas ni mår bra idag (:

Idag ble de inte rikrigt som jag trott, men de får gå ändå. Snartt dagt att hoppa i duschen & bli klar. Blir att kolla om mamma är hemma så jag kan komam in i huset eftersom jag itne har mina nycklar med mig. Dum som man är, men trodde itn e de skulle behövas. Men de blir som de blir (:

Nåt skoj som händer för er idag ?
Idag känner jag mig mer lugn, men ändå besviken sen igår, men vafan :D Vissa lär sig aldrig (:
Så är de, . Hoppas ni får en underbar dag, här skiner molnen som bara den :D


Ikväll ska jag träffa hjärtat åxå (:
Får väl göra nåt fint eftersom jag va lite dum igår(;
Men de är bara en skitsak :D ble inget större mer än att han ble lite surfitta men glad nästan direkt igen (:
Älskar dig <3

Jag blir så jävla trött & arg

Blir så trött på '' kompisar '' som säger en sak men gör tvärsemot.
För lite mer än ett år sen tog de slut me en kille jag verkligen älskade.
Senare kom jag på min bästa vän sncka me honom, på msn & sms. Så hon sa att hon inte skulle prata me honom mer.
Har haft mina aningar om at hon ända snackat me honom & idag fick jag de bekräftat att hon gör de . Bakom ryggen ännu en gång

Fyfaaaaaaaaaan säger jag Jessica, hur fan kan du ljuga för mig så ?

Jag bryr mig inte  just nu om att hon snackar me honom, de är lögnen jag regerar på. Hur man kan kalla sig en bästa vän & ändå gå bakom ryggen på en så ): Känner verkligen tårarna kommer, men just nu är du inte värd mina tårar.

Minns ett samtal strax efter hennes student, jag ville inte säga att jag snacka me en kille jag träffa där. men så ble jag tvungen till & säga de , för hon trodde jag snacka me hennes ex. Minns exakt va hon sa ..
'' Hade de vart Chrille du snacka me hade jag blitt skitsur på dig ''
Inte fan är hon bättre själv tycker jag ):


Nu har jag hållt på me detta inlägget i nån timme, lämna datorn för att ta ett bad me Linda.
Så nu har man fått prata ut me henne om de & lite till & hon likadant!
Tack för att du finns <3


D, hjärtat, du kommer aldrig förstå hur mycke du betyder eller hur mycke jag älskar dig,
du är mer än guldvärd. Du är verkligen de bästa jag har <3
Hoppas att de alltid är vi två ! alltid. Jag älskar dig <3

Hos Linda i Furulund (:

Hej alla glada (:
Igr va jag som sagt på MFFmatch, blev ingen vinst ):
Sluta 0-0 .
Efter de åkte jag & hjärtat hem till honom, sov där till idag. Nu sitter jag hos Linda (:
Vi har planerat lite inför vår fest i sommar :D ihi
SKa bli naaaajs :D man nollar ju för andra gången iår & blir sytemmyndig (;

Malmö FF ikväll

Skriver ett inlägg nu. Ska ivägganska direkt efter jag kommit hem.
Ska till hjärtats bror & sen till Swedbank sation (:
Malmö FF möter ÖSK :D
Heeeeeeeja Malmö <3<3

Linda !

De är jättetrist de som hänt. & jag hoppas & tror att allt löser sig till det bästa.
Ibland behöver man lite tid själv att fundera, de är kanske därför de ble så.
Men du vet att jag alltid finns för dig & på torsdag ses vi så slipper du sitta själv den dagen. VI får hitta på nåt som får dig på lite gladare tankar.
& hur de än går kommer ud klara dig, de har du gjort innan , du är stark & du har många som hjälper dig & gör vad som helst för dig! Du är aldrig ensam ! Vi tror på dig <3
Är de nåt är de bara att höra av dig, dag som natt
Jag älskar dig <3


Finsk post till mig :D

Haha, nästan iaf (: ( mumin & gänget är ju från Finneland :D )
Men när jag kom hem låg dessa instoppade ien låda på köksordet & väntade på mig :D Har snappspolat igenom alla tre i hopp om att Morran skulle va me . Men nej, men hade för mig att hon har & göra me de där två Tofslan & Vifslan. De har jag rätt i iaf , de har jag kollat upp på youtube:D
Fick ju en film me dom, men de va itne den filmen alls. Får hoppas de är i nån av de jag ska beställa om nån vecka :D


Här är filmen jag är ute efter, dock på ett språk jag inte fattar :D
Men jag vet på ett ungefär va de säger, eftersom jag minns de ( lite svagt exakt ) från när jag va liten (:


Tävling

Nu är jag med & tävlar igen. Känns meningslöst :P
Får försöka få fram bättre bilder att tävla me sen.

Men gå gärna in & rösta på den du tycker är finast.
- hade vart skoj om ni röstar på mig , men som sagt, finns finare bilder (:

Gå in & rösta här: http://augustchild.blogg.se/2009/may/bildtavlingen-1.html

Nu tror jag faktiskt att detta är sista inlägget för idag , är rätt trött.
Tror nu etfer Cityakuten ska jag spela lite & sen sova.
Gonatt alla söta lösare

Lägger upp en bild jag tatt på en måsajävel :D


Slagsmål mitt på ljusa dagen

Man klagar ibland på att inget händer i vår lilla by ( Svedala ). Men idag hände de något.
Jag va på väg hem efter min promenix & hade vart inom en sväng på ICA då jag ser ett helt gäng hoppa på varandra, jag tänkte inte mer på de, trodde de va på skoj. Men när de puttade omkull en & höll på värre fatta jag att de va nog allvar. Folk stannade, kom ne nisse med vovve & snacka me dom ( tror jag , hade musik i öronen ). Tänk så ilal de kunde gått om de puttat killen på andra hållet, kom en bil precis då. Ajaj !

Så då har de hänt nåt idag, & då dröjer de ett tag innan nåt nytt händer (:
Välkommen till Svedala

Världens bästa ♥


Jag älskar dig

Nervösitetnojja

Ble helt nojjig när jag kom till förskolan & ''bossen '' inte va här.
Gillar inte tanken på att gå här själv. Inte när där är barn som har allergier & nån som ska ha annan specialkost.
minus gris, minus kött & minus böner & minus det & minus allt. Blir helt snurrig i huvet :D
& jag glömde de jag alltid glömmer, att sätta ut plastbackar me vatten till Citronfjärilavdelningen ! Alltid..
Men nu har de fått de iaf & alla verkar va mätta efter gröten ( örk)

Får väl ut & fortsätta packa upp varor nu. Men kylen är sååå liten, får ju inte plats.
Bättre uppe på skolan hos mor, mycke mer plats :P
Men får väl komma på nåt :D
Elna från Frejaparken ska komma & hjälpa mig idag iaf, skönt (:
Hon vet mer om allt me specialkost!

Bra spel ledde till förlust

Gaaaaaaaaaaaah !
Ännu en förlust idag, inte bra detta. Men de spelade bra idag, & hade så många fina chanser. Men.. de handlar ju inte om att spela bra, utan att göra mål!
Vi får hoppas på vinst på onsdag ist, kanske ska dit (: Får se hur de blir, vill gärna, men man måste ju ha råd med det åxå, allt handlar om pengar nu tycker jag :/ tyvärr


Nu sitter vi & äter lite kvällsmat.
Trots god mat hos Brian ( & mätta blev vi ) så blev vi sugna på nåt när vi skulle hem.
& så har jag lite gubbar till etferrätt, den lukten går itne att motstå, så man kan inte heller låta bli att köpa dom, men faaaaan va dom är dyra !
Så jag tackar för en trevlig kväll (:

Dagen efter big finale & MFF ikväll

Joo, de är ju ingen nyhet att Norge vann igår (:
Jag tyckte de va rätt kul, eftersom Norge ligger så nära Sverige. Så de va ju lite positivt iaf. Men tycker fortfarande att Malena va kasskass, så de va rätt väntat att vi skulle komma så långt ner (:

Detta va min favorit

Arash & Aysel - Always


& ikväll ser de ut som att jag & hjärtat ska hem till Brian & kolla matchen mot Hammarby idag. Innan de hämta min mobil åxå. Så vi får se hur allting slutar (:
Hoppas iaf på vinst för Malmö ikväll 

Tävlingen avklarad & sängen kallar

Japp, de är ganska klart redan nu att Norge vinner & Sverige gör va de är äst på.
- hamna långt ner .

Börjar bli trött i ögonen nu.
Men mest av allt är jag trött på min jävla förkylning, rinnande öga & näsa. Min kind svider nu av allt torkande av massa olika typ&pappersslag. AJ !
Börjar svida när jag snyter mig nu åxå, nu vill jag inte mer !
Blir sängen nu snart, hör hur den & kuddarna kallar på oss (:

Gonatt allihopa & sov gott

En fet padda i Malenas hals

Jag blev besviken på Malena ikväll. Jag tyckte de va rent ut sagt värdelöst.
Imellanåt hörde man inte va hon sjöng & de lät som de satt en fet padda i halsen på henne, de lät mycke bättre när hon tävlade i Sverige.
Bara jag som tyckte de ?
Nee usch, för mina öron va de inte alls bra ! Blää.
Nummer 11, Arash va bra mycke bättre (:

Men de återstår nu att se hur de går!

Nytt utseende

Nu har jag hållt på allt i nån timme & lite till & nu är jag äntligen klar, & än så länge är jag nöjd (:
Vad tycker folket om de ? :D

Nu ska jag gå & laga food till hjärtat & mig, hatar dock fortfarande att jag inte kan smaka nåt av maten. Men man måste väl äta ändå :/

FYFAAN va trist ):

Käkade precis lite, en färdigrätt från Findus typ...
Men jag smakade ingenting ): Kände att de va varmt som bara den, men inte nån smak. Trist !

Men värst av allt är att jag & hjärtat ska ha jättegod mat ikväll & den komemr jag inte smaka heller ): Fläskfilé med potatisgratäng & rödvinssås, fruktanvärt gott är de.
Blir helt ..arg eller nåt av att man inte kan känna nån smak under förkylning, de räcker väl me att ögon & näsa ska rinna som nåt jäkla Victoriafall..
Nejfan, ska de va så ka man lida ordentligt ! Tack för den televerket !


Just nu sitter han & glor fotboll, skoj ! (not)

Men tur jag har min dator :D


Nedräkning



& me detta inlägg säger jag tack för idaG (:
Ha en underbar fredagkväll !

Mumintrollsamling på G

Nu precis beställde jag 3 muminfilmer (:
Jag har nu Mumin lär sig flyga, skurkar i Mumindalen & Mumin fångar en stor fisk.
& har nu beställt Vinter i Mumindalen, Det osynliga barnet & Tofslan, Vifsan & presenten. & nu hoppas jag på att min & två vänners skräck är me i nån av den ;D
Morran !
Nån mer som vart lite skraj för den som sett Mumintrollen ? (:
Jag va typ livrädd för den när jag va yngre :P är nog lite smårädd för henne fortfarande, hon ser så läskig & farlig ut:O


Rälig va ? :D

& nu ska jag sticka & hämta ut ett annat paket :D & kanske handla nåt namnam till ikväll så blir de extra mys me hjärtat mitt  ♥

Pollenallergi ?

Nu är där några stycken som tjatat om att denna förkylning kan vara pollenallergi.
VARFÖR ?? Har aldrig haft de så varför ska jag få de nu?
Har alltid tyckt sjukt synd om de som har de , så varför ska jag behöva straffas & lida med de ? Aldrig !
De är bara en jävla förkylning ! Emma ska inte ha nån allergi ! Absolut inte mot pollen iaf !
Blir bara tokig om de skulle va så, så om en vecka är nog allt bra igen, nästa fredag är jag inte de minsta snuvig !

Hungrig är jag åxå, har satt in en färdigrätt i micron, snart klar hoppas jag.

Fredagmorgon!

God morgon alla söta !
Hoppas ni sovit gott (:
Jag har ändå sovit rätt skönt,men trodde itne jag skulle kunna somna om när jag ringt praktiken, men jag lyckades (: S¨å vakna nu 10 över tio. & guuud va skönt de va (:
De första 5 minuterna va åxå döhärliga !
Nu börja nysningar & öga me att rinna & näsan börja åxå dumma sig, bara halsen som fattas nu. Sen är de allt !

Får väl se va som händer idag, blir nog lite spel, har inte spelat på snart en vecka (:

Blir en dag hemma imorn

Kommer inte ha ork till praktik. Ögat rinner nu här, nu jävlar är de förkylning & den vill jag bara spy på just nu ! Den har förstört hela helgen ! Kommer ju ändå träffa hjärtat, men planerna gick ju åt fel håll. SKIT ! Hatar verkligen förkylningar. Förstår inte varför de ska finnas :/ men men!

Så nu blir de långhelg. Men måste sätta klockan på ca 7 & ringa & säga att jag inte kommer. Men tror hon kanske är lite redo för de eller nåt. Löser väl sig.

Blir väl att kolla på nån muminfilm snart & kanske ringa & prata me hjärtat lite innan vi ska sova. Önskar han va här nu, eller jag hos han, de spelar ingen roll (: Kan lova att de va längesen jag va såhär lycklig. Tack hjärtat för du gör mig till världens lyckligaste, jag älskar dig, fruktansvärt mycke ! Kommer aldrig släppa taget om dig igen, aldrig ! Du är fast me mig nu (;


Men nu säger jag gonatt till er alla, & hoppas ni kommer sova bättre än mig (:


Förskolans dag på bild del 1

Här kommer några bilder från idag (:
Men som sagt är deras små söta ansikten borta , men de är så sött ändå :D Så hoppas ni njuter av dom ändå. Kommer fler bilder vid ett annat tillfälle. Orkar inte fixa till så många idag + att datorn är seg !


De yngsta uppträder (:

Fräck va ? ;D vänta bara tills de kommer bild på den framifrån nån dag (:

Söta ''dumstrutar'' (;

& här är en bild på min hatt :D

Skitförkylning

Är förkyld som en jäkla åsna just nu & min näsa & jag kommer inte överrens.
Hatar de ! Kommer så jävla olägligt som de bara kan ):
Kunde de inte komma på söndag ist ?! FAAAN !

Funderar på att ta & baka lite kladdmuffins eller nåt. Helt sugen på nåt. Bäst & kolla så man har allt hemma då Annars brukar jag va bra påatt börja på nåt & så fattas de nåt.
Så får väl se om de blir kladdmuffins eller bara mackor me choklad på. Har två olika chokladglassar i kylen åxå. Mums ! Men fick en noja efter kladdmuffins nu !


Förskolans dag

Allt började som vanligt på morgonen.
Barnen fick frukost & efter de drog de igång me att fixa allt till grillningen.
Gjorde dock åxå pannkakor utan ägg & mjölk innan vattenmelonerna blev uppskurna. Seare kom Elna & skulle fixa me grillarna ( de slog ihop marbäcks & Frejaparkens förskolor.
& alla barn va så söta i sina hattar, mössor & kepsar. För att göra allt lite annorlunda tog jag min kockmössa & tejpa fast en sked på den (:
Haha, jaa folk tyckte de va roligt iaf .
Sen fick alla barn uppträda uppe på kullen, så söta de var vill jag lova (:
Dock glömde jag ta foto på en grupp, men de va för jäkla roliga :D
'' huvud axlar knä å tår, mage lår. huvud axlar knä å tår näsa hår. ögon öron kinden klappen får. huvud axlar knä å tår rumpan går.'' HAhahahahah, en liten annan variant :D & tänk att jag kom ihåg den :O hihi (A)

Efter de va de då dags att börja grilla korvarna ( Emma ble nästan en grillmästare ;) Sen va de inte mycke mer.

Men guuuuud vilka ungar till att inte förstå orden '' inte så nära grillarna ''. Trodde man skulle bli tokig :P envisa barn !

& tyvärr får jag inte lägga upp nån bilder på barnen utan att ha fixat bort ansiktet på dom. En del föräldrar vill inte att deras barn ska synas på internet & de får man följa! Så inte förskolorna får fan för de. SÅ är de (:
Men jag visar gärna bilderna för folk som vill se dom här hemma (: för de va verkligen söta i sina hattar på kullen

Nu ska jag snart iväg & lämna in ett par jeans & få dom uppsydda (:


En LITE tidigare kväll

Dags för mig & hjärtat att säga gonatt denna kväll åxå (:
Måste va rätt utvilat imonr typ, då är de förskolans dag, blir hattparad, uppträdande & korvgrillning ( jag som älskar korv *not * ).Blir väl skoj. Tar kameran med så får vi se om de blir nån bilder (:

Hoppas ni alla sover gott & drömmer söta drömmar (:
Hoppas på en hel natt nu me min nos, börjar bli förstoppad & en förkylning smyger sig på.
Vill itne de , men man måste väl va de nån gång

Homofobi..

..snacka de om på radion idag.
Förstår inte va de är med människor , spec inte killar. De flesta hatar verkligen bögar. Varför?
'' de är äckligt ''
På vilket sätt ? frågar då jag, de flesta killar är helt tända på dedär me att sätta på en tjej i röven, de är ju samma som bögar gör. & så tycker de flesta killar åxå att de är hett när två tjejer kysser varandra, men när två killar gör de är de äckligt . Varför?
De är same shit, different kön ! Väx upp !

Som jag skrev i et tidigare inlägg ; Man ska acceptera en människa för den den är, & inte gå på utseendet eller sättet, men jaa. De ska bara låta bra, de är därför de '' talesättet '' finns. De är ju bara bullshit egentligen. Där är fan inte många som går på insidan.

När man va ung & dom häll ma me folk om att de va äckligt, men vissa mognar sig genom åren ( en del kommer aldrig göra de ). En jag umgicks me kom tillslut ut me att han va bög. Va skulle man göra då liksom ? Jag acceptera de & nu har jag inget emot bögar, absolut ingenting! De är lika mycke värda som alla andra. Bara synd att de finns så många pack i världen.

Hade vart skoj om nån kille hade svarat på denna frågan : Vad hade du gjort om din bästa kompis hade kommit ut me att han är bög & har pojkvän ?
Svarar man då att han ska dra åt helvete är man bara en fitta som inte vet vad ordet vänner betyder !


Förvirrad

Kommer inte på va man ska skriva (:
Men jag är ganska förvirrad känner jag idag.
Skojade me en fröken idag att jag glömt göra deras fruktfat till deras kalas. & så på lunchen så glömmer jag ge den avdelningen grönsaker till lunchen ! Hoppsan.. Men de gick snabbt att fixa :D

Har åxå vart helt säker på att jag ska va hos frisören kl 15.45 , men nu när jag kom hem kolla jag en exra gång så stod de 16.45. Blandar ihop siffrorna me den sköra hjärncellen jag har kvar (:
Men jag trivs med den, fast vi inte kommer överrens ibland.

& på tal om nåt annat så vill jag ha min mobil tillbaka. Gillar inte Jessica's mobil ( som hon vart så snäll & låna ut till mig ). De är inget fel på den, den funkar ju, men den tar helkassa bilder & luckan till batteriet trillar av lätt som en plätt. Får tejpa den & ta foto me nån annan kamera så länge (:
Annars kan man inte kalla den dålig egentligen :D Så ta inte illa upp nu Jesspess !

Nu ska jag inte lägga ner min energi på denna jäkla datorn som segar sig till döds snart ( me hatar denna ?! ).
Får ta & få fint på rummet innan hjärtat kommer hit efter sitt jobb uppe i das ghetto on netto ( netto i Landskrona )

Bedtime

Nu ligger vi i bingen redo för att sova.
Fortfarande helt ovan, fick en chock när han kom idag :O
Han hade inget håt i ansiktet :P de va jag inte beredd på haha :D

Så nu ser han lite yngre ut :D
men ändå lika vacker <3

Men nu säger vi godnatt !
Sov gott alla

Folk är sjuka i huvet

Mamma sa precis att en dam bltt rånad på sin väska här på gatan där vi bor. Väskan hade hittats 200 meter bort & pengar & mobil va borta. Hade man vart hemma & sett de så vet jag inte va man hade gjort, eller kunnat göra. Jeffla pack !

Sen prata vi om de här me att folk handlar på någon annans betalkort. Mamma berätta att för några år sen när styvfar fått lön så hade banken ringt från Turkiet & frågat om han ville godkänna ett uttag på en massa, hur mycke behöver jag inte säga i bloggen, för de va en massa, kan säga att de va långt över 10.000 iaf. Han godkände ju inte de så klart.
Men de jävlarna fick ändå ut pengarna !
Jag fattar inte hur de kunde få ut de när han inte godkände de :S
Antagligen har nån fixat åt sig kortnumret när styvfar betalade me de & ringt ner de till nån i Turklandet eller nåt. Men förstår inte varför folk inte kan få ihop sina egna pengar, utan måste ge sig på andras. Men han fick tillbaka pengarna iaf, vilken va tur. För tydligen får man itne de alltid, för de är slarv .
Hur fan kan de va slarv när nåt pack handlar på ens kort ?
Okej att jag kan ta att de är slarv när man gjort av me kortet. Men blir de stulet är de dock inte slarv. JAg vetifan asså, de är så jävla sjukt .

För ett litet tag sen hade nån ( tror de va från sthlm ) handlat på en styvbrorss frus kort.
Man hade nog inte blitt glad om de hade hänt en själv.

Som sagt, folk är sjuka i huvet !

Idag är en sån dag

Jaa just idag är en sån dag !
Barnen har haft en väldig energi, även på morronen, skrikit & hoppat runder.
Men när man går igenom en lekhall & en liten flicka kommer springande mot en med öppna armar & ger en en kram, då blir man bara glad. Speciellt när de är en av förskolans sötaste flickor (: Hon är så charmig. Kan ju inte skilja på mjölj & kaviar :D haha, gulleplutt !

& barnen är så söta när de innan mellanmål skuttar omkring när de är röris. Himla kul & se på :D haha.

Nu kom hjärtat (: så får uppdatera mer sen

Världens största bröst + tankar från mig

http://www.metro.se/2009/05/11/54580/norma-har-varldens-storsta-brost/

Joo, de är ju inte små kan man ju påstå.
Undrar om hon inte får massa ryggproblem eller nåt?
Liksom, gå & bära på så stora, jag hade brytit hela kroppen. Men de kanske är extra stora för hon själv är lite ''storväxt '', men vafan :P dedär är ju nåt av de värsta jag sett.
Hur orkar man ?

Men vissa trivs väl med de.
Kåta boys gillar de säkert, & landet är fullt av dem & jag har träffat på allt för många. De hittar en & går rakt på sak, men nejtack ! Här visas inget i cam ( har heller inge ) eller på nåt annat vis.
Vad ska tjejer/kvinnor göra för att få lite respekt ? Är de inte sex de bara är ute efter är de rejält dumma i huvet. Nu är de inte alla killar som är såhär, men en jävra massa. Iaf vad jag tycker, vet inte va ni tycker ?!

& nu när jag suttit & skrivit om denna '' storväxta '' tänker jag på de som är lite större & blir totalt mobbade, mobbning överhuvodtaget är piss in kattröven! Varför kan folk inte acceptera andra som dom är ? Hur kan utseendet ha så stor betydelse? De är ju insidan som räknas. Men de är kanske bara en grej man säger för de ska låta bra?
Jag har själv vart mobbad & utfryst i nästan alla skolår, jävla fega fittor är va ni är alla som mobbar & kränker andra folk! Känns som hela världen går under snart, de blir bara värre & värre. Inte blir de bättre iaf.

Nää, ibland vill jag bara spy på dagens jävla samhälle!

& med denna delade tanken säger jag gonatt & sov gott !

Här står jag - Sonja Aldén

Tycker denna låten är så fin (:
 
Vad tycker ni ?

Valde i Disneyvariant :D
För jag älskar Disneyfilmer (: De kan man inte tröttna på.
Har precis kollat på två filmer Mumintrollen, dem älskar jag med.
Har jag gjort sen jag va liten.  Man ska ha barnasinnet kvar (:

Sockersug ?

Usch, klockan visar mer än halv sex nu.
& jag är helt sugen på nåt, men vet inte vad.
Har nog fått värsta beroendet av söta grejs. Inte bra.
Handlade ett litet choklad innan idag så mindre bra att handla igen.
Men kom på nu att vi har glass i frysen. Kanske går ner & ser om man kan handla jordgubbar eller nåt annat gott att ha till. För jordgubar är gottgott & inte lika onyttigt ju (:

Nåt ni är totalt beroende av ibland?
Coca cola är värst för mig, får värsta absinens ibland.
Hjärtat är väl åxå lite beroendeframkallande. Fast de är nog mer närheten man är beroende av när de gäller sin partner tror jag. Men jag vet inte, tror kan man göra iaf.
Närhet & kärlek är ju nåt av de bästa man kan få. Man känner sig trygg & mer säker eller nåt.
Men nu ska inte jag sitta här som en av världens klokaste människor (: haha !

Ska ner i byn & kolla läget på Ica & annars på Coop (:

Bjuder på en av mina favoritbilder så länge
(bloggnamnet som står finns inte mer, de är min gamla blogg :)

Måndag

Ny dag, ny vecka, nya händelser & fan & hans moster !
Haha, hoppas alla mår bra idag !
Idag ble de en tidig dag på praktiken. Har vart nere på arbetsförmedlingen & fått ett papper påskrivet.
Tänkte jag skulle gå in på deras hemsida snart & se om de har nån jobb att söka åt mig (:
( men ofta de har de liksom , eller så är man lite för kräsen ?!)

Haha , de små barnen på förskolan är för roliga, imorse kom de en & sa att de ville ha mjölk, men de hade redan fått de så jag skulle gå me henne & säga de till fröknarna, på vägen möter jag en & hon säger att de va kaviar hon skulle hämta.
Haha, inte lätt att se skillnad på mjölk & kaviar :P haha. Hon är översöt  den lilla flickan (:
När hon fått kaviaren så säger hon '' hej Emma ''
Bättre sent än aldrig (: haha !

Va skönt & sluta tidigt iaf, fint väder ute åxå.
Funderar på om man ska öppna fönstret & slänga ut datorn på bordet som står utanför & sitta där lite .
Så är man iaf ute & inte bara inne & dummar sig.
Får väl röja undan lite, iaf de lilla här är innan de ser ut som ett 4:e världskrig.
Nån mer än jag som hatar att städa just ens eget sovrum ?
Andras rum/lägenhet/hus kan jag städa & tycka de är kul.
Haha ! De är lite skumt ändå (:

& nu ska jag ut i köket & se om man är sugen på nåt att gnaga på (:
talk to you later



Vinst

JAAAA!
Malmö vann idag.
2-1 slutade matchen (:
Tackar Brian för all info man får:D
Äntligen en vinst igen ! Skönt som fan !
Nu ble jag glad :D
Nu kan ju hjärtat åxå komma hem, så blir jag ännu gladare (:



& btw så är blogg.se cpseg idag.
bara för mig de är så?

ÄNTLIGEN !

Malmö leder just nu över Djurgården me 1-0
Håll nu 0an idag & stoppa in bolljäveln i deras mål !

FRAMÅL MALMÖ
- HEJA DI BLÅE
<3<3


Tiden går allt annat än snabbt

Vill att tiden ska gå snabbare så hjärtat kan komma hem <3
Tråkigt att han ska jobba :/
Men vi bestämde att tiden skulle gå snabbt idag :D så jag ska åxå jobba lite idag :P
SKa bygga ett nytt & fint nöjesfält ( Rollercoaster Tycoon ) (;
Lite drygt bara när datorn piper hela tiden :O
Men men, de går väl över

Hoppas alla mår bra idag (:

Gonatt alla söta

Nu kallar kuddarna i hjärtats säng känner jag.
Känns åxå som ögonen går i kors så trött som jag ör. Usch.

Nu ikväll ahr vi vart i Furulund hos Linda (:
Vi börja me att spela kubb några omgånger, sen ble de en omgång skitgubben & sen satt vi bara & snacka lite ute & hade trevligt.
Tackar Linda & Rickard för en trevlig kväll (:

nu kryper jag ner hos hjärat & nannar gott & hoppas på en lite bättre dröm inatt ;D haha !
Vill inte den ska innehålla massa äckligt snor! USCH!

Sov gott alla !

DET ÄR FRUKTANSVÄRT :'(

Jag finner verkligen inga ord, ni får helt enkelt kolla & läsa själva !

Känsliga personar får en liten varning, jag satt själv me tårar i ögonen !



Såg i en artikel på aftonbladet : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5103869.ab

Som sagt så finner jag inga ord för de. Se är så vidrigt !
Läs & se själva !

Sjukt äckligt

Satt precis här & nös.
& då kom jag till & tänka på min räliga dröm jag hade inatt.
Jag drömde at nån ( minns inte vem, tror de kan va ''bossen'' på praktiken )  nös så en massa snor hängde ut ur näsan & de inte lite massa  heller. & inte bara en gång.
Så jävla vidrigt de va , usch !
Klöktes i drömmen gjorde man åxå.

Sen va de massa annat konstigt som hände, man va me temaet i NCIS.
Dock klagar man inte på de xD haha !

godmorn alla söta

Hoppas alla sovit gott !

Igår ble de stan me Jessica & några inköp igen :P haha.
Beroende av shopping kanse ?! Men skit i de (:
Efter de lämna jag in min mobil & så kom hjärtat .
De blev mat & Talang 2009.
Bertan va rätt positiv igår :O
Han va för övrigt i min hometown igår & skulle smaka skolamaten. De är sån Svedalamässa denna helgen. Orka de. PErnilla Wahlgren skulle åxå dit & uppträda. Tur man är i Malmö nu då :D haha! USch på henne !

Nu gör hjärtat sig klar för att åka & jobba ): blää på de.
Men finfin blev han i skjorta & slips ;D haha !
Får väl gå & säga hejdå :/

talk to you later <3

Trött som en julagris

När klockan ringde innan så kändes de som jag precis somnat, är så himla trött.
Har ingen ork att gå till praktiken idag känner jag, men de är så mycke man vill som man måste göra ändå, så de är bara att ta sig i kragen !
Men om man '' har hand om '' den människan jag hade i min dröm så klart man blir trött :P haha !
& så kan jag inte minnas att man blandar ner bubbelvatten i pannkakssmet ?
- eller ?!
HAHAHHA, jaa dedär drömmarna (:

Hoppas alla sovit gott & haft nån lite piggare dröm (:
SKa en sväng till Jessica sen idag, för att se om hennes gamla telefon funkar för mig. För Telenor brukar itne ha lånetelefoner. Måste ju lämna in min mobil, igen.
De va inte alls många veckor sen jag lämna in den för samma sak som jag ska lämna in den nu.
Sony Ericsson är nog itne de bästa telefonerna.
När de blir ny telefon får de nog bli nåt annat, kanske nokia, de är rätt bra (:
3310an är redigt bra, går aldrig sönder när man försöker :P , den hade säkert funkat om man körde över den me bil :D haha !

& nu har jag ätit min frukost så de är väl time att göra sig iordning, & se om vi har tuggummi i kylen, mina är slut & j gah ar glömt att köpa nya :/
Men mamma brukar ha massor i kylen :D


KAnske hinner packa lite innan jag ska sticka åxå (:

Så slipper jag de sen, så är de bara att vandra till Jessica (:

Nu ble de ett rätt långt inlägg ser jag (:
Brukar de inte bli så på morgonen :D haha men men, så är de , man kan va pratglad ( skrivglad) ibland!

Ha en underbar dag alla !


13årig flicka tog sitt liv

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5086830.ab

Jag vet inte vad man ska säga asså.
13 år & tar livet av sig, man har knappt börjat leve på riktigt då ju.

MEn liksom , bor man på ett vårdhem & tar livet av sig så är de nåt stort jävla fel på dedär hemmet. Hon ble misshandlad av äldre pojkar där & ska ha vetat om de ..
- VARFÖR gör man inte nåt åt de ? Sätter stopp för de ?
Inte konstigt man vill dö då ju..
De är sjukt , dagens samhälle blir bara sämre & sämre :/

Man blir iaf inte glad.
Hörde om detta på radion i morse. Hitta de där nu på aftonbladet.

Minns åxå dendär 15 åringen som åxå tog livet av sig.
de är sjukt !

Mer från Beddingestrand

Här kommer lite mer bilder från helgen i Beddingestrand me hjärtat (:


Har jag nån gång sagt att jag älskar havet ? :P

Hjärtat kände på vattnet
- ser ut som de va kallt ( om man tittar lite mer noga på hans öppna trut ;D )

Vi ( mest han ) gjorde en mysig brasa (:

Att nåt så vackert kan va så räligt egentligen,
- ger smärta & förstör

Cocacola

Ååååååh, va jag älskar de.
Haha, är totalt beroende av de :D
Undrar va de är osm gör att man blir beroende av nåt, tänk att kroppen kan hålla på så ändå.
Helt sjukt :P

Men gott är de :D,
eller hur ? (;

HAr ni nåt ni är beroende av ?

Joo, får ju inte glömma att jag totalt beroende av hjärtat (:
saknar dig redan !

& imorn ska jag föröska lämna in min jävla mobil igen.

Mariah Carey - Hero

En helt underar låt(:


Nu när jag hör den, tänker jag på hjärtat ,
 
& på hur jag va så dum & kunde släppa taget om honom  i december.
JAg visste att de va fel, men va för dum att inse de ändå.
Tänkte på honom typ hela tiden & även sakna honom !
& i slutet av februari tog jag tag i livet & börja snacka me honom igen.
& de är de bästa jag gjort detta året (än så länge )
Vilken tur jag hade, he came back to me
jag måste va en av de lyckligaste tjejerna på jorden♥

Jag älskar dig mitt hjärta





Nu får jag väl va lite social till honom, har vart me datorn lite mycke ikväll kanske (:
Så får släcka ner & fortsätta dra i hans hår på ben & ansikte ;D
ibland får man va lite elak :D  mohahaha

Så önskar er alla söta läsare därute en god natt !
Nanna så sött (:

Stulen babykropp - va ska man me en sån till ?

Kollar på Efterlyst nu me hjärtat.
De pratar nu om en liten bebis, Ville som blev förtidigt född & dog.
Innan begravningen va kroppen borta.

Jag undrar -
Vad fan i helvete snor man en död bebis för?
Vafan ska man me en sån till, har föräldrarna inte lidit nog ?

Vilka jävla idioter de finns asså, jag fattar ingenting asså.
'' Man trodde de värsta hade hänt när ens barn dör, men de blev värre ''
Så sa mamman.
Fyfan va de måste va hemskt, mina tankar finns hos föräldrarna !

Vila i frid Ville & jag hoppas på du får ro snart !
( & han kan knappast få ro när kroppen är på vift tack vare en helvetes psykopatjävel !)

Gårdagens inköp


Kunde inte låta bli den, den är himla söt.

RollerCoaster Tycoon(: de är rätt skoj, så nu har man kanske nåt som fördriver den ensamma tiden (:

Halva veckan gått

Usch jaa, gud va skönt, snart helg igen :D
Hjärtat va ute & fula sig när jag kom hem från praktiken.
När han kom hem hade han en bukett röda rosor, gulligt <3

Fick gå tidigare idag åxå, inte helt fel.
Har spelat de jag köpte igår, haha !
De är najs (:

Händer för folket idag? (:

Godnatt!

Nu kallar kudden & hjärtats hand har slutat klia min rygg
Så han lär väl somna närsom, eller har somnat.
Så får väl gosa ner mig under täcket brevid honom (:
De är såååååå mysigt (:
Älskar den människan <3
& nu dök handen upp på ryggen igen :D
hiiiimla skönt :P



Nu önskar jag alla en godnatt & hoppas ni sover gott !
Pusshej, hörs imon (:

Navy CIS

Jaa jösses mina fötter.
Vi gick nog i två timmar på Entré, minst.
Men fynda en vårjacka, t-shirt & datorspel
Tänkte lägga upp bilder på de sen (:

Nu är jag me hjärtat & vi kollar på NCIS :D
Vad har folk haft för sig idag?

En timme kvar

de va iaf va Jessica sa i telefonen (:
Så sen blir de hemom en snabbis & sen möta henne ibyn.
För att gemensamt ta tåget till Malmö & gå runt på Entré (:
De tar ju inte en timme att gå runt & kolla runt i alla affärer där :O haha!
Naaaaajs.
Senare kommer hjärtat åxå (: så vi får la åka me han hem (:
Eftersom han ska nanna kudden hos mig :D
Brian kanske vi får en skymt av åxå inne på entré :P

Så nu vill jag att mellanmålsvagnarna ska komma så man blir klar :D
haha !
& nu är de bara 50 minter kvar typ :P hahaha

Förlust i Helsingborg

Malmö FF palla inte trycket !
som vanligt borde man säga numera ):
i 89:e minuten gjorde röhålsHenke mål!
Helvetespisskitkattbajs! & mycke mer

Utan Henke kan HIF inte spela bra !
SUG SNOPP!

HENKE LARSSON ÄR EN JÄVLA BÖG
HIF ÄR ETT JÄVLA PACK




Hoppas på bättring !

Fantasktiska underbara havet

Ååååååh va jag älskar havet & har fotat lite (:
Östersjön, från helgen, när jag & hjärtat va i Beddingestrand i vår sommarstuga.
( min familjs )
Så slänger in en bild på den åxå :D


& här kommer havet <3





Hoppas ni gilla bilderna :D
de gjorde iaf jag (;

Shoppinglista eller önsketänkande ?

Tyckte dessa kläderna va finfina (:
Allt från ellos.se
Vill ha !
Får väl köra me puppyögon för mamma & be henne beställa lite av de ;D




Nystart

Tjoohopp i lingonskogen.
Nu är de dags för ännu en blogg, som jag hoppas jag kan bli nöjd me nu (:
Hopp om de iaf :D
Glöm inte loglovin ! (;

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0