Ännu en sömnlös natt..

Dygnen är helt felvända.
Om man går upp tidigt imorn/idag är mannog trött när  kvällen närmar sig & kan sova.
Inte konstigt heller, sover ju hela dagen när migränen kommer.
Bara de suger ju kamelröv.



Sitter & försöker hitta lite om yoga.
Mamma berätta att hon läst om en man som håller på med yoga & har inte haft migränanfall på 10 år.
Hjälper de så är jag lätt på ! Då börjar jag me yoga så fort som möjligt,
provar nog i stort sätt allt som kan göra att man slipper de.

Hittade detta nyss ;
Besvären brukar minska om man äter och sover bra.
Det kan också hjälpa med motion, avslappningsövningar och akupunktur.
När man får ett anfall hjälper det att lägga sig och vila på en lugn och mörk plats. Om man somnar går det ofta över snabbare.

( äta & sova bra ? den tiden då jag inte åt någonting hände de minsann ingenting, men nu när man äter som en gris, då ska se komma hur ofta som helst, hur går de ihop ? )

Men men, ska lägga mig & försöka sova nu.
& hoppas på att jag slipper skitet nu resten av denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Du kanske har en lite skärm? Därför upplösningen blir lite konstig? För jag har bara 19", sen på min notebook ser det konstigt ut, sen så på älsklingens 22 ser det också miffo ut, fast bättre än på lillen.

Hmm.. okej.. han vill plugga färdig först eller?

Jag hoppas få bebis snart.. tiden går.. jag är så.. gammal :D

KRAMAR!

2009-07-29 @ 20:02:38
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Evelina

händer idag?

kram

2009-07-29 @ 20:09:44
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: michaela

sv; ja men usch..hatar att flyga. Det är liksom känslan av att man är fast i luften, om något händer kan ingen rädda än :S usch! :(



nu slutar jag blogga för ett tag, hoppas att du vill läsa igen om jag nu börjar blogga igen! :)

2009-07-29 @ 21:40:17
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0