Folk är så jävla patetiska

Dagens människor har verkligen inget vett i skallen.
Bara patetiska som skriker efter uppmäksamhet.
& jag måste lära mig sluta läsa patetiska bloggar.

Läser ibland Kissie's.
Hon är patetisk av något, så jävla fejkad.
Hon tycker själv hon är så jävla vacker, men alla tycker inte de.
Hur vacker man än tycker man själv är är de inget att skryta om tycker jag, de finns alltid nån som tycker motsatsen!
Kissie's new BFF
Snälla ?
För att en av världens mest störda människor ska köpa en ny bästa vän ?!
Paris är ju ingen bra förebild, världen behöver inga fler kassa förebilder.
Förstår inte hur människor kan vilja va vän me en sån egoist ?!
En som tror att alla älskar henne ( en som vill att alla ska älska henne )
En som ser ut som en skräckdocka.
Man kan inte älska alla ! & de är bara patetiskt att tro & önska de !

Rebecca skrev ett inlägg en gång om att inte gnälla på sånadär människor, jag brukar inte bry mig om de så mycke men att hålla på sådär, då kan jag inte hålla mig , jag tycker de är såå jävla patetiskt.
Jag försvarar mig med  ; Det är inte gnäll, bara sanningen !

Jag är inte glad för Blondinbella, men om man ska jämföra dom två är Bella mer mogen. Men man får väl hoppas att alla växer upp nångång!



Nu ska jag gå & avirritera mig på nåt sätt.
Kanske spela lite, har inte gjort de på länge nu. Kanske kan låna nadra datorn & installera de på. Den är lite bättre än min, men min är ju bättre än ingenting !

Hörs
Beddinge ikväll som sagt, supermysigt ♥



Jag är verkligen inte någon skönhet, men jag har iaf en underbar pojkvän.
Som finns hos mig för den jag är & inte för nån han eller nån annan vill att jag ska vara
!
& skiter i hur jag ser ut !


Kommentarer
Postat av: michaela

sv; oh :D



håller med, men kissie spelar nog bara . Kollar man hennes bilddagbok är hon helt annan person. Fast.. orka spela någon annan, hon är ju inte precis omtyckt

2009-07-17 @ 19:15:31
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv; Haha ellerhur :P

2009-07-17 @ 21:52:48
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: yes det är han;)

2009-07-18 @ 14:00:30
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0