Hemma om

Hemma i Svedala nu.
När hjärtat körde mig till bussen som är utanför Jägersro Center såg vi min mor & styvfar i vår granna cab.
Så jag slapp ta bussen, men fick ju hänga me in & handla :P men de va de värt , fixa nåt som jag kan pyssla me på vägen imon & söndag (:
Längtar så jag spricker :D
Kanske inte , men nästan , vi ska tydligen stanna i Gränna åxå (: Många år sen jag va där nu :D ihi !
Sen blir de Linköping & nåt kalas där på kvällen :O hjälp! haha
Sen lördag Nörrköping & Kolmården :D dit längtar jag däremot så jag kan spricka :D haha
Söndag är de hemfärd från Linköping. 4 timmar & typ 40 minuter eller va de va.
Hade kunnat ta kortare tid me ett X2000 men de va dyrare (:

Nu ska jag ner & ha glassdejt med Jesspess.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0