Jag blir så JÄVLA ARG !

Kom precis hem fråm MFFShop, skulle se om man kunde hitta nåt, inte ett jävla skit !
Finns typ ingenting för damer, bara tråkiga, fula skipiké . Me ett litet sketet MFFmärke på armen, skoj !
Hitta en snygg t-shirt, men fet som man har blitt så passa inte den, ska banta så man kan komma i sina jeans igen, de sitter åckligt hårt nu. Bukfettet & allt kring höfterna SKA BORT !
Könsdikriminering !
Tycker jag iaf. Men men.

Nu ska vi köra & hämta Jessica & sen äta, sen möter vi väl Kenneth nånstans.
Haj !
& jaaa, jag är förbannad & släpper ut de här !

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad står MFF för?

kram

2009-07-06 @ 15:35:45
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Katja

MFF, Malmö FF eller något? ;) Haha.. jag kan inte det där, är inte det minsta intresserad. Banta? Nädu.. ge dig :D

Jag har varit hos kuratorn sen varit o gymmat, äter litegrann nu, sen ska jag duscha och ta de lungt. Göra lätt middag sen.. o så se vad jag ska köpa för vin i möra.. Annars händer inte så möe.. :)

Kramar!!!

2009-07-06 @ 17:39:59
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0