Nu så (:

Nu ska vi se hur länge jag klarar av att ha samma design :P
Ofta orkar jag inte så länge, men nu får de va såhär, iaf till sista juli (:

Jag är hungrig som ett svin just nu.
Värmer en Findusrätt (: & sen får vi se om jag orkar äta nåt me hjärtat.
Har verkligen ingenting att skriva om just nu, tänkte man kunde lägga upp nån bilder, men på vad ?
De bilderna som togs igår är i mobilen & sladden hos hjärtat, va ju inte meningen att jag skulle åka hem om :P
Men men, de löser sig säkert.

Efter ikväll blir de bloggpaus (:

Kommentarer
Postat av: Katja

Glöm det... säger det bara, glöm det.. du tar ingen bloggpaus juh =( Kommer sakna dig..

Vilken Findusrätt bidde de dårå?

Jag är huuuungrig, väntar på pärena ska koke färdi.. nåra minuter te.. så..

Ska ni göra ikv?

2009-07-02 @ 18:46:06
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0