Onyttig frukost

Eller bara tidigt lunch ?!

Gott va de iaf (:

Mötte Jessica nere på Arbetsfömedlingen, vi fick våra papper påskrivna & ivägskickade (:
Så nu får man väl pengar denna månaden åxå :D inte helt fel (:
Efter de gick hon in på systemet & jag på coop, behövde raklödder & ny deo, min börjar ta slut, & man vill väl kanske inte lukta massa svett (; hihi.
Efter de käka vi då & sen va de hem till var&en.
Ska sticka till henne sen vid tre-fyratiden & göra mig i ordning där. Sen sitter vi väl där en stund.
Efter blir de ner till Sommarrocken :D
Jessica sa de att hon känner sig nerväs, nu börjar jag fan åxå bli de :D hahaha
Nej, men de är skönt att man är på hemmaplan iaf, så bara till att gå hem om man känner för de.
Idag är jag inte på festhumör, men blir lan nån cider idag.
Men imorn :D då blir de livat, men får hålla sig lagom ändå, upp tidigt på lördag & titta på småstjärnorna ;P


Får väl ta & göra nånting här hemma nu & lägga ner allt i sminkväskan (:

Hörs


Kommentarer
Postat av: michaela

fyfan vad gott"!!!

2009-07-09 @ 16:40:10
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/
Postat av: Miriam

GUd vad gott det ser ut....är så hungrig just nu, särskilt på sådant! :)

Tack för kommentaren på min blogg, lite sent svar kanske...

2009-07-15 @ 10:27:18
URL: http://bambissyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0