USCH ):

Usch, man hoppas de försvinner snart !
Känner mig fortfarande helt äcklad av de som hände på matchen igår ):
Synd att en del som ser bra ut inte ser bra ut på insidan.
Vissa har svårt att förstå.
ÖRK !
Tack Linda för att du förstår & Jessica förstår allt, hon va åxå me om en del igår
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRRRRRRRRKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Att man vågar fast folk står där som älskar en, jag får de inte att gå ihop....

Gud, va man kan ångra en del saker man gjort tidigare, ibland vill man verkligen spola tillbaka tiden, iaf om jag vetat hur de skulle bli, jag borde förstått

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Okej :( njaa i veckan blir det nog bara att träffa vänner, eventuellt fixa bloggdesigner och bara chilla med livet helt enkelt :D vad ska du göra ??

2009-07-07 @ 14:29:14
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Katja

Men det står 17 dagar kvar och idag är det 7e, blir det 25e då ;) Kanske det.. hehe..

Nu lyser solen, ska skynda skynda ut på cykeln :D

Kramis..

2009-07-07 @ 15:16:32
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0