Välkommen hem..

.. nu harvi precis kommit hem till hjärtat.
Har suttit på tåget i ca 3 ½ timme nu, så trött de är man.
Gick ju nästan en hel dag i lördes på Kolmården, de va superskoj, jättefint (:
Vi har redan funderat på att resa uppåt landet igen, funderar på Göteborg eller Stockholm, men vi får väl se, båda måste va lediga & ha pengar :D
Hihi, ble en knast konversation me honom nu precis, han kom in i rummet -
D '' vill du ha nåt att dricka ? ''
Jag; Nej, jag tog in innan
D ; okej, för där va kall kola i kylen..
Jag; JATACK ! :D

Haha som de kan gå.
Imorn är de fotbollsmatch igen, äntligen. Malmö möter Kalmar.
Ska dit me hjärtat, Jessica & Kenneth.
På tisdag ska jag hem & fixa me alla bilder jag tatt på djurisarna :D
Får väl lägga in dom sen åxå (:

Nu ska jag gå & va social me gulleplutten, vi är så slutkörda nu, har vart  massa grejs att göra hela helgen & sen ett par timmar på ett tåg & sen en varm & rälig stadsbuss.
Sov gott




Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan söt <3

Har saknat dig massor.. sååå glad jag blev när jag hörde du är hemma =) Hihi.. Kolmården så skoj, vi ska dit i början på augusti med, sen till Mantorp. Gbg bidde de i helgen.. :P

Skojsigt, ska komma på något att hitta på i helgen med.. men lite mindre dyrt kanske...

Kramar..

2009-07-05 @ 22:31:06
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0