Eeze

Hmm, gillar inte migränmediceinernas biverkningar.
På varje grej jag köpt ( har inte provat nåt ) så står de under biverkningar '' Huvudvärk, illamående & kräkningar ''.
Dumma jävla idioter, är de lönt att ta medicin för att försöka slippa sånt, men kan få de som biverkning ?
Jag fattar helt seriöst noll !

Känner mig som ett värsta problembarn, inte nog me att man har migrän så är man en stor räddhare (;

Mörkrädd - både inne & utomhus
Spindelfobi
Klaustrofobi
Flygrädd
Hatar att duscha offentligt - hatar att visa upp kroppen (ingen fobi kasnke)
Blir åksjuk - mest som liten, tror de är lugnare på dne fronten nu - tar ändå tablett vid långa bilresor

Haha de är inte lätt. & dedär me flygrädslan, jag hatar flygplan helt allmänt. När jag hör ett plan tydligt tror jag alltid de ska kracha ner i huset, alltid samma nojia :P.
Då när vi ''drabbades '' av jordbävning trodde jag att de va ett plan som va på väg så jag la hela tiden & tänkte '' nu kommer de, nu dör jag, NU kommer de, jag kommer dö'' ! HAHA.
Nu när jag tänker tillbaka skrattar jag åt när mamam säger '' va va de ? '' Låter så skoj när man hör henne säga de ;D.
Men nån fler jordbävningar vill jag slippa & andra naturkatastrofer (:

Kommentarer
Postat av: Brim

HAHA blir man flygrädd av migränmedicin? JA där ser man =P Kramisar

2009-06-27 @ 18:42:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0