Emma & tekniska mojänger = no good!

Spec mobiltelefoner. Jag ska nog inte ha nån asså.
Min förra starta ju om sig stup i kvarten.
Den jag har nu är åxå helknäpp. När jag skulle lägga in bilder på datorn från den gick de itne att klistra in bilderna. FÖR ATT vissa bilder va skadade.
Hur fan kan de bli skadade ? Man tar ju bara en bildfan & låter den va, ramla den & slog skallen i stolpe så den fick en hjärtattack & tårna hoppa av ?

Fattar ingenting av sånt.
Men har fått in nån av dom som inte vart klumpiga & trillat av mount everest & slatt ihjäl sig.

Va iaf nere på NFU & snacka me deras syo. Ska dit & prata mer & hon ska kolla mina betyg & sådär på måndag.
NFU = Nils Fredriksson Utbildning ! En gymnasieskola & typ Komvux eller va man ska säga.
För er som inte visste & kanske undra (:

Nu vet jag inte va jag ska göra tills hjärtat kommer.
Sak ner & handla glass sen iaf (:mumma


Finaste
Han ble lite nannig när vi vänta inne på NFU (;

Kommentarer
Postat av: Emeliié

JAg går handel/administration , lite fel linje man har valt till allt som behövs för att söka polis :)

2009-06-15 @ 15:47:53
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: michaela

sv; haha fan vad bra!:D:D

2009-06-15 @ 17:30:22
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja det kommer vi nog att klara av:D Att leka gamal är nog inte så svårt :P <3

2009-06-15 @ 17:49:50
URL: http://jesspess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0