En rövknullad bäver !?

HAHAHAHA, folk är så jävla patetiska så de inte är sant.
Fick en kommentar på lunarstorm ( av alla jävla ställen så just där xD ) att de va första gången den männiksan såg en rövknullad bäver. En bild på hjärtat då !
Jag tycker bara de känns så fruktansvärt onödigt att hålla på sådär. Patetiskt !
Den människan hade inte nån bild själv, så antingen är de nån man känner eller en som känner till mig eller en råful liten idiot (:

Jag går inte efter utseende, jag har vart tillsammans/dejtar skitfula killar åxå. Jag ger fula en chans, blir  man kär i insidan kan man falla för utsidan åxå !
Fattar inte varför folk ska vara så jävla räliga mot folk som kanske ser mindre bra ut eller är lite större.
Men dock tycker jag att min D ser bra ut. Sen får andra tycka va dom vill, de skiter jag i (:

& de va den hör bilden som fick kommentaren ;

Jag älskar dig min rövknullade bäver <3 (;

De är åxå min favoritbild på honom (: ihi !

Nåt som är lite ironiskt åxå är att för ett tag sen satt vi & snacka om va vi skulle vilja bli i vårt nästa liv, de va kanske på skoj, men hjärtat sa att han ville bli en bäver ! De hänger ju ihop (; hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Katja

Ooops.. rövknullad bäver.. hmm.. jaha.. Förresten läser inte din kille bloggen, han blir inte ledsen? Eller kan han ta sånt, skrev ngn så om mig skulle jag deppa.. kanske inte just det utrycket heller men..

Det där kortet var superbra på honom, han är ju fin, men kan säga att han är en hårig jävel.. ironi.. min Daniel är är så himla hårig han med.. Alltså jag föll så för hans personlighet, hans charm, han sätt.. ojoj, pirrar i magen när jag bara tänker på det :D Sen blev jag kär fort i honom och då blev han bara snyggare å snyggare idag är han snyggast.. hihi..

Jag hoppas illamåendet släpper, det är en pina i åsneröven..

2009-06-30 @ 11:29:46
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Brim

Kort och sagt, Folk är idioter. och på Lunar har folk inte växt färdigt än och mognat klart haha!

Din man är en jävlet trevlig göbbe =)) Önskar ER all lycka =)) Kramisar

2009-06-30 @ 12:03:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; åh, jag hatar migrän!

2009-06-30 @ 12:06:19
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Katja

Haha.. skrattar massor, du är såå... så skön alltså, antar alla vänner gillar dig.. mkt.. Oknullad sparv.. ja hellre knullad bäver.. Vilka ord liksom :D

Men han är fin din pojkvän.. :) Han ser bra ut..

Så har jag gjort ett meeeeeegalångt inlägg inte för någon orkar läsa men :(

2009-06-30 @ 12:32:25
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Dennis

håller med du! men ska gå på insidan, Alla är söta! på sitt sätt.. hade varit lite tråkit om alla hade varit lika dana, stå på dig,

2009-06-30 @ 16:48:35
URL: http://herrdoris.zmn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0