Fairytale



Hihi, kom till & tänka på innan idag på praktiken.
Jag höll på att packa upp lite varor & så spelades denna låt på radion & jag börjar sjunga, dock me skiful röst & nästan skrikig, lät förjävligt asså !

'' Iiiim inlööve with aa faaiiryytaaaleeee ''
& så står en av förskolans fröknas & tittar helt förvånad på mig :P hahahaha !
'' Är de Emma som sjunger eller ?''
Jag sa att de itne va jag :P hihi, dock så vad e bara jag där ute i renserirummet eller va man ska kalla de x)
hihi, ups !
Jaja, man får väl dumma sig lite, nu när de är sista veckan. Ska till Arbetsfömedlingen imon 15.30. Usch !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den låten är så hemsk :P

2009-06-09 @ 16:53:01
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0