Full rulle hela dagen

Nu är vi äntligen klara . Fytusan, har vart action hela dagen.
Vi börja me att åka till Jysk & betalade madrasserna & sen till IKEA & valde ut säng (:
Sen hem & hämta hans fader som hjälpte honom att hyra släp & sen köpte sängen då på IKEA (:
Jag passa på att köpa nya örngott till sängen & en söt mjukiskanin :D ihi ! Man har ju barnasinnet kvar !

Sen bar de av till Jysk igen & hämta madrasserna .
Hem & in med allt, sen körde hjärtat & hams far till tippen me hans gamla säng, jag börja så smått me att lägga allt rätt föra att sen kunna montera upp den.
När de kom tillbaka satte hjärtat & jag igång. Vi kom lite mer än halvvägs till maten så klara sen efter maten. Nu väntar jag på att få bädda, de nya örngotten tvättas, tur dom hade tvättdag idag ;D Så efter bäddningen är de helt klart.
Vi va precis nere & köpte godis, de har vi förtjänat.

Tycker iaf vi (:
Så inatt kommer vi nog sova gott.
men nu vill jag seriöest få bädda. blir helt nojig här ;D hahaha
Hoppas ni får en undebar fredagskväll (:



Bild på sängen kommer senare :D

Kommentarer
Postat av: Katja

Ööööh.. alltså sover inte ni i samma säng? Varsin säng tills ni gift er eller vadå? Fattar nada, zip.. noll liksom :S

2009-06-26 @ 21:50:35
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Jaaahaaa.. trodde ju ni bodde ihop :D Hur länge har ni varit tsm? Ja, du är ju ung.. Hur gammal är killen?

2009-06-26 @ 22:00:05
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0