Gotisdag

Hihi hjärtat försov sig lite nu på morronen, han skulle köra nu vid tio, så skulle upp vid nio & ligga och dra sig lite & sen göra sig klar. Men nej, han rusa upp kvart i tio :P
Nån gång får man lov att försova sig (:

Igårkväll satt vi & spela kort, 500.
Jag ville vinna denna gången eftersom han vann hela tiden sist. Men inte fan gick de :P
Han är mycke bättre än mig, jag förlorar alltid xD
Men så kom jag på de att den som vinner måste ta av sig ett klädesplagg & han satt i kallingar & t-tröja ( här är äckligt varmt i mitt rum ) Så spela vi två omgånger , hihi, han ble nakenfis (;
Lagom till vi skulle sova åxå (:

Nu har jag precis retats lite me Linda, som har vart uppe sen fem i morse (:
Dock kommer jag väl få igen nångång kan jag tänka :D hahaha !
Vad har man annars kompisar till liksom?! (; hahaha
Förövrigt håller vi på för fullt att planera & prata om vår gemensamma fest (:
De ska bli sååå najs (:


Kommentarer
Postat av: Evelina

aw stackare som får dras med de :s

haha! du är allt bra rolig du hahah :p nej bara solen hehe

kram

2009-06-30 @ 10:37:49
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Katja

Godmorgon =)

Fin bild.. 500 är skoj å spela tyceker jag.. Aaa men jag behöver verkligen svalka, mår sååååå illa.. tänk din migrän är som mitt illamående. Sen vill jag verkligen ha sånt toppenväder till helgen i stället när man ska ner till Gbg så den får gärna komma tillbaks.. hihi..

2009-06-30 @ 10:47:10
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: marie

Tack! Jättefin bild på dej där! Bor du ihop med din kille förresten? Hihi nakenfis :D

2009-06-30 @ 10:48:58
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0