Hemresa bokad

Hihi.
Jaa, vi har för en stund sen bokat tågbiljetter från Linköping till Malmö (:
Nästa fredag , 3 juli åker vi med hjärtats föräldrar till Linköping. Hans moster bor där uppe.
Sen lördagen den 4 juli åker hjärtat & jag till Kolmården & underhåller oss den dagen :D Tror aldrig jag vart där så de ska bli najs som fan, längtar redan som bara den (:
Ska bli skönt att komma iväg lite åxå, även om de bara är en helg.
Så söndagen den 5 juli skulle vi gå & kolla lite i Linköping innan hemfärden kl 17.42.

Riktigt när vi åker på fredagen vet jag inte :P men de är skitsamma, va tydligen kalas där på fredagen åxå, läskigt. Träffa en massa folk. Få sitta där & lyssna på en sån knasig dialekt, jösses! Undrar hur jag kommer överleva de :D haha !
Nån läsare som känner til Linköping ? (:

Så ca 9 dagar kvar till de :D ihi!
& Onsdag hoppas vi på finfint väder. Då har vi heeela dagen planerad ju :D

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: så lite så :)

2009-06-24 @ 21:21:58
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Katja

Telenor, varför hatar du dom? ;)

2009-06-24 @ 21:26:26
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: michaela

sv; ja! svindyrt är det.. :/ hon opererades i januari och det gick ju på flera tusen :( och nu så kommer det här..tycker så synd om henne..jag kan inte slappna av när hon har ont :(

2009-06-24 @ 21:38:45
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0