IBLAND lyckas jag !

& de få gångerna blir jag överlycklig!
Fick mitt symptom på migrän igårkväll, lite innan halv tolv. Så jag tog fyra ibumetin ( två, kan inte svälja dom hela så delar dom alltid ) & sen gick jag & la mig. Så har sovit i ca 10 timmar inatt, himla skönt !
Så de ble inget denna gången, gissa va glad jag blev.
Dock har jag ont i huvet  nu, men har tatt mer ibumetin så hoppas de släpper nu när vi ska äta frukost.

Ska ner i byn sen när hjärtat kört till jobb.
Fixa lite grejor hade jag tänkt (:  Som kan tänkas behövas allmänt & till vår lilla resa om 8 dagar (:
Vi längtar båda två :D ska bli supermysigt, hoppas jag iaf (; Men de blir ju va man gör de till.
Nu kallar hjärtat om frukost (:
Ha en underbar dag i solen & värmen !

Kommentarer
Postat av: Katja

Suger gepung.. haha det var kul uttryck, måste berätta för Daniel sen, han säger något annat.. åsne.. åsne.. något, minns inte vad.. :D

Haft en bra morgon?

2009-06-25 @ 11:22:36
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0