& ivääg !

Nu ska jag snart bege mig till bussen för att åka till Malmö. Får dock vänta en halvtimme innan hjärtat kommer & hämtar mig, men de får gå ändå (:
Har ändå hunnit me lite som ska göras ida:D



♥ Hämta ut tågbiljetterna
♥ Köpte migränmedicin ( får la se om de funkar )
♥ Bokat lokal till min & Lindas gemensamma fest
♥ Städat lite
♥ Ätit lite ( men hungrig igen )
♥ Rensat ut försmå tröjor ur lådorna


Lyckades dock inte bli av med huvudvärken, sitter i än

Nu är klockan på tok för mycke ! Gonatt ! (:

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman! Vad köpte du för migränmedicin? Det är väl inte en Nisse till pojkvän du också har xD

2009-06-25 @ 21:18:21
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: michaela

hoppas att migränmedicinen funkar, biverkningarna var något av det dumaste jag hört :P det är ju fan sånt man ska få bort av medicinen!

2009-06-26 @ 10:39:48
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0