Jag blir deprimerad

Igår vade sista avsnittet någonsin av Cityakuten.
Har följt de programmet i flera år.

Sommar utan sommarvärme. Har inte kunnat sola en enda gång i år. Blir kanske mer tid till de nu, om nu soljäveln kan va framme.

Systemkameran ligger bara & samlar damm & möglar.
Finns inget tillfälle, väder eller nåt annat till att fota..
NÅGON ta mig ut i värlen & låt mig fota någonting innan jag blir tokig !

Nu när praktiken är slut vet jag inte vad som händer, hoppas INTE de lir som förr, sitta i Trelleborg & samla mögel, som gubbafan tyckte man kanske skulle göra igen. NEVER !
Jag dör nog hellre helt seriöst.

Allt som skulle va gjort eller skulle göras blir flyttat till jag vet inte när .
2099 kanske ?
Hur gammal är jag då ? Säkert död & egraven, jag har sagt länge nu att jag tar livet av mig när jag fyller 60, jag vill inte bli gammal

Blir ännu mer deppad av att bara skriva de :O ÖRK !
Slå ihjäl mig låmsamt eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0