Svar

på frågestunden. Har skrapat ihop 5 frågare, inte så mycke, men de är väl alltid nånting ;D
haha , man får va tacksam för de man får (:

1. Linda
Vad är den pinsammaste sak du gjort ?
Vad ångrar du mest av allt i ditt liv ?

Svar :
Pinammaste vet jag faktiskt inte , har inte lagt de på minnet :P
Hmm, de som känner mig vet , behöver inte ta de här (:

2. Amanda.
Hur gammal är du ?
Vilken linje i gymnaiset gick du ?

Svar:
 Jag fyller 20 nu i sommar (:
Gick livsmedel, typ utblidad kock

3. Ardiana.
Vad tycker du bäst om i din blogg ?

Svar:
Är väl alla läsare & alla fina kommentarer man får iöand, de är det som gör en motiverad & får lust att hålla bloggen '' vid liv'' eller vad man ska säga (:

4. Jessica.
Hur ser ditt liv ut om 5 år ?

Svar:
Bra fråga, jag kan ju inte se in i framtiden, men jag hoppas att jag har jobb & flyttat ihop me kärleken till eget & kanske har man en liten plutt på väg kan man hoppas ;D eller om man redan har en plutt (:

5. Matilda.
Favoritmat ?
Favoritkläder?
Favoritfilm?
Bästa minne hittils ?
Favoritsport ?
Största dröm ?

Svar:
Mat vet jag inte alls, finns ju så mycke (:
Kläder är sommarkläder, nån tunika,leggings, shorts & lite så
Har nog ingen direkt favoritfilm, men älskar sanna historier
Bästa minnet än sålänge är nog studenten
Jag själv sportar inte , men skoja tt kolla på fotboll & hockey
Största drömmen.. är väl att ha en massa pengar så man kan åka utomlands & även lite grann som frågan av Jessica (:

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: hihi, okej :D jag lägger till dig så fort jag kan, dvs när jag kommer in på min mail, och kan få lösenordet till bloglovin!... ahaah :)

2009-06-06 @ 14:37:47
URL: http://feliciaberggren.blogg.se/
Postat av: Stina

Superfin blogg!

kika in på min och lägg en söt liten kommentar eller svara på någon fråga :)

2009-06-06 @ 19:05:37
URL: http://spinnin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0