Folk är sjuka i huvet

Mamma sa precis att en dam bltt rånad på sin väska här på gatan där vi bor. Väskan hade hittats 200 meter bort & pengar & mobil va borta. Hade man vart hemma & sett de så vet jag inte va man hade gjort, eller kunnat göra. Jeffla pack !

Sen prata vi om de här me att folk handlar på någon annans betalkort. Mamma berätta att för några år sen när styvfar fått lön så hade banken ringt från Turkiet & frågat om han ville godkänna ett uttag på en massa, hur mycke behöver jag inte säga i bloggen, för de va en massa, kan säga att de va långt över 10.000 iaf. Han godkände ju inte de så klart.
Men de jävlarna fick ändå ut pengarna !
Jag fattar inte hur de kunde få ut de när han inte godkände de :S
Antagligen har nån fixat åt sig kortnumret när styvfar betalade me de & ringt ner de till nån i Turklandet eller nåt. Men förstår inte varför folk inte kan få ihop sina egna pengar, utan måste ge sig på andras. Men han fick tillbaka pengarna iaf, vilken va tur. För tydligen får man itne de alltid, för de är slarv .
Hur fan kan de va slarv när nåt pack handlar på ens kort ?
Okej att jag kan ta att de är slarv när man gjort av me kortet. Men blir de stulet är de dock inte slarv. JAg vetifan asså, de är så jävla sjukt .

För ett litet tag sen hade nån ( tror de va från sthlm ) handlat på en styvbrorss frus kort.
Man hade nog inte blitt glad om de hade hänt en själv.

Som sagt, folk är sjuka i huvet !

Kommentarer
Postat av: Paulina

skönt det! :D ska nog ut och gå lite nu, funderar på att baka så behöver lite ingredisenser :D själv då?

2009-05-12 @ 18:35:58
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: marie

Aa småbarn är så söta :D Meh vad knäppt med pengarna :S

2009-05-12 @ 19:56:25
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: eemelie <3

fyfan! ;o <3

2009-05-12 @ 20:17:26
URL: http://emelielaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0