Förskolans dag

Allt började som vanligt på morgonen.
Barnen fick frukost & efter de drog de igång me att fixa allt till grillningen.
Gjorde dock åxå pannkakor utan ägg & mjölk innan vattenmelonerna blev uppskurna. Seare kom Elna & skulle fixa me grillarna ( de slog ihop marbäcks & Frejaparkens förskolor.
& alla barn va så söta i sina hattar, mössor & kepsar. För att göra allt lite annorlunda tog jag min kockmössa & tejpa fast en sked på den (:
Haha, jaa folk tyckte de va roligt iaf .
Sen fick alla barn uppträda uppe på kullen, så söta de var vill jag lova (:
Dock glömde jag ta foto på en grupp, men de va för jäkla roliga :D
'' huvud axlar knä å tår, mage lår. huvud axlar knä å tår näsa hår. ögon öron kinden klappen får. huvud axlar knä å tår rumpan går.'' HAhahahahah, en liten annan variant :D & tänk att jag kom ihåg den :O hihi (A)

Efter de va de då dags att börja grilla korvarna ( Emma ble nästan en grillmästare ;) Sen va de inte mycke mer.

Men guuuuud vilka ungar till att inte förstå orden '' inte så nära grillarna ''. Trodde man skulle bli tokig :P envisa barn !

& tyvärr får jag inte lägga upp nån bilder på barnen utan att ha fixat bort ansiktet på dom. En del föräldrar vill inte att deras barn ska synas på internet & de får man följa! Så inte förskolorna får fan för de. SÅ är de (:
Men jag visar gärna bilderna för folk som vill se dom här hemma (: för de va verkligen söta i sina hattar på kullen

Nu ska jag snart iväg & lämna in ett par jeans & få dom uppsydda (:


Kommentarer
Postat av: Paulina

jodå de var trevligt! :D

2009-05-14 @ 16:29:52
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Brian

Så är det, barn är roliga! Du blir nog en duktig dagisfröken! =)

2009-05-14 @ 17:24:23
URL: http://bri.bloggagratis.se
Postat av: marie

Haha minigolf är rätt svårt, det är andra bollar å klubbor och så :P

2009-05-14 @ 17:41:54
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0