Härlig morgon !

Eller inte !
Alltid lika skoj att vara bakis ! Dock har de vart värre.
& de har några timmar på sig att försvinna. Annars blir de inte skoj att sitta på en buss in till malmö. Inte heller bra att va bakis första gången man träffar resten av hjärtats släkt första gången! Fast de va nog bara farmor & farfar och syster med systerdotter. Systersonen har jag träffat, han är såååå söt (:
Men me lite smink & fejkat leende så :P får säga att jag bara är trött isåfall :P haha.

& igår hände de lite skitibajs ! Dock tycker jag att de va inget att flyga i taket för, men somliga tål inte att man säger hur man tror eller känner ! Men man måste kunna tåla sånt,  sånt blir an bannad för när man är under 10 år eller något. Menmen. Vad ska man göra liksom. Jag tycker iaf itne att de är nåt att dampa för, men alla tycker inte lika.

Vad händer för folket idag ?
Ikväll blir de då mat med hjärtat & hans släkt för att fira honom, kanske ska svänga in & köpa en blomma  till honom, så man inte kommer tomhänt . De hatar jag när de gäller kalas . De känns lite dumt (:

Glöm inte : att rösta & fråga
kom igen, jag vill ha många frågor :D


D, tack för att du finns där alltid när de behövs & alltid bara allmänt !
Jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, det är ledsamt!!! Tycker verkligen man/du ska säga vad du tycker och tänker... kan dom inte ta det så är det dem det är fel på.. INTE DIG!!!

Glöm inte morsdag imorgon med ;)

Ska iväg till pappa snart.. =)

Å du vet jag ju vad du ska göra redan.. ^^

2009-05-30 @ 11:49:04
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahaha nä verkligen inte ;D

hehe jodå, de blev finfint..men de försvann när under natten :S hehe! okay..ja har försöt göra lockar med platttång nu i typ 1 månad å lyckas inte, blir galen ;D



mysig dag, bakis o killen familj hihi! grattis till honom :)

2009-05-30 @ 11:56:34
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Sara

okej denna helgen bli bara lugn ;)

2009-05-30 @ 12:06:31
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0