Hej alla glada (:

Idag är det onsdag & de är lika med lillördag (: Så snart helg åxå, nu har halva veckan gått.

Öh, har jag et katt i datorn ? Lät nästan som om datorn spann precis, som en kise ! O: haha. Jaa min dator mår verkligen inte bra, de vet de flesta vännerna till mig (: Får väl se om man kan spara ihop till en ny sen. Hade vart lättare om man haft ett jävla jobb. Men men .

Nu när jag logga in såg jag en massa kommentarer, visst lir man glad, för så många har jag aldrig fått på en & samma gång :D  Ibland har man tur.  Skönt för denna mogonen startade lite knäppt.
 
De börja me att hjärtat va segstartad som få. Jösses va de tog tid att få upp honom. & i köket va jordgubbssylten slut :S & gröten va lös, den ville banne mig inte tjockna. Man trodde att idag skulle bli en sån dag ! Men resten av dagen gick hyfsat bra sen (:

Solen skiner, hoppas de håller sig såhär. Ikväll är de liksom grillning. Så man får träffa halva Svedalas mattanter xP hahaha. De har nån grillfest varje år. Så ska väl bli.. skoj (?) . De återstår att se (:
Nää, nu skaj ag ta lite glass & svara på kommentarer (:
Nåt skoj som händer för folket ?
- ingen som ska ut & grilla me nån/något ? (:

Kommentarer
Postat av: marie

Aa jag blev sååå nöjd när den kom :D Ibland har man tur! Vad gör du idag då?

2009-05-27 @ 14:20:20
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: Rebecca ღ

Sv; Hehe okej :P

2009-05-27 @ 14:23:59
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0