Homofobi..

..snacka de om på radion idag.
Förstår inte va de är med människor , spec inte killar. De flesta hatar verkligen bögar. Varför?
'' de är äckligt ''
På vilket sätt ? frågar då jag, de flesta killar är helt tända på dedär me att sätta på en tjej i röven, de är ju samma som bögar gör. & så tycker de flesta killar åxå att de är hett när två tjejer kysser varandra, men när två killar gör de är de äckligt . Varför?
De är same shit, different kön ! Väx upp !

Som jag skrev i et tidigare inlägg ; Man ska acceptera en människa för den den är, & inte gå på utseendet eller sättet, men jaa. De ska bara låta bra, de är därför de '' talesättet '' finns. De är ju bara bullshit egentligen. Där är fan inte många som går på insidan.

När man va ung & dom häll ma me folk om att de va äckligt, men vissa mognar sig genom åren ( en del kommer aldrig göra de ). En jag umgicks me kom tillslut ut me att han va bög. Va skulle man göra då liksom ? Jag acceptera de & nu har jag inget emot bögar, absolut ingenting! De är lika mycke värda som alla andra. Bara synd att de finns så många pack i världen.

Hade vart skoj om nån kille hade svarat på denna frågan : Vad hade du gjort om din bästa kompis hade kommit ut me att han är bög & har pojkvän ?
Svarar man då att han ska dra åt helvete är man bara en fitta som inte vet vad ordet vänner betyder !


Kommentarer
Postat av: marie

Härligt!! Min fick nån kortslutning och bara dog, men min gamla funkar hyfsat så jag får nöja mej med den ett tag! Vad ksa du göra ikväll då?

2009-05-13 @ 18:14:00
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: Brian

Ja folk är lustiga! Rädda för det dom inte känner till, men vet du vad jag brukar säga till dom killarna? Vad är du rädd för? Att han ska våldta dig? ALLA är TYSTA då! Jag har MÅNGA vänner som är HBT OCH dom om några är känslomänniskor och jättegoa!



Jag har jobbat på RSFL:s bar i malmö som bartender, fan sicket roligt jobb!!!



En i familjen är bög, eller ja alla väntar på att han ska komma ut. Han är en fantastisk kille, som tattt möe skit för han är känslosam.



NÄ jag håller med dig. Fattar inte vad det är för fel på människor!



Om det att komma ut, som du skriver om har jag en jätterolig historia faktiskt. Min barndomsväns pappa och min pappa är bästisar. Ja man är det tills man dör haha, och vi träffas på middagar ibland. SIST så ble jag så gla för min kompis bor inte här längre utan långt bort och han skulle va med på en middag. Det kom opp poå tal: jaha va gör du? Jo jag jobbar... bla bla bla.... träffar nån? Ja, är hon trevlig. Då harklar sig min vän och jag blir tomatröd, och så sär han : nja jag är lite sån sär han skrattar hysteriskt åt sin egen läggning. Du vet viker handen. Jaha så du är bög? ja fan säger hans pappa. vem skulle tro det. Alla skrattar så det ekar och vi slåkar och har det jättetrevligt hela middagen. Nästa middag skulle min vän visst ha sitt sällskap med sig. OJOJ. så jag är tidig. och har hört att min vän sagt, sällskapet kommer först haha. vi skulle alla bo på hotelll. så då ser jag nån som liknar hans beskrivning. så jag går frma och kramar om han och sär : jasså du är *** nya pojkvän? då blir den här människan skitskur och stöter bort mig och jag fattar inte nåt. då kommer min vän. och jag berättar vad som hänt för min vän ser att han ser chockad ut. sen sär han : - nä han kunde inte komma den fjolla, sen skrattar alla igen. hans kompis som följde med istället är chockad och säger inte ett ord te mig på hela midagen. men vi hade trevligt.



hehe puh... orkade du läsa ända hit?

2009-05-13 @ 18:19:40
URL: http://bri.bloggagratis.se
Postat av: Brian

En grej till haha, nu hände det ju nästan, men om min bästis sagt att han kommit ut hade jag sagt, ska har du provkört? jag gillar ju snabba bilar. lite kul blandningen av humorn där haha, nä men kärlek är kärlek oavsett penisar eller vaginor. Att inte folk lär sig! hehe Brukar säga till dom som har homofobi förutom just om det där med vad dom är rädda för att dom ska se brokeback mountain och det är en western. alla ser den då. haha

2009-05-13 @ 18:23:36
URL: http://bri.bloggagratis.se
Postat av: Rebecca ღ

Sv: Tack så mycket.

2009-05-13 @ 18:35:03
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: marie

Vad mysigt :D Jag har vart på friskis och nu ska jag äta. Vad fint du har gjort om på bloggen!!!

2009-05-13 @ 20:24:01
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0