Måndag

Ny dag, ny vecka, nya händelser & fan & hans moster !
Haha, hoppas alla mår bra idag !
Idag ble de en tidig dag på praktiken. Har vart nere på arbetsförmedlingen & fått ett papper påskrivet.
Tänkte jag skulle gå in på deras hemsida snart & se om de har nån jobb att söka åt mig (:
( men ofta de har de liksom , eller så är man lite för kräsen ?!)

Haha , de små barnen på förskolan är för roliga, imorse kom de en & sa att de ville ha mjölk, men de hade redan fått de så jag skulle gå me henne & säga de till fröknarna, på vägen möter jag en & hon säger att de va kaviar hon skulle hämta.
Haha, inte lätt att se skillnad på mjölk & kaviar :P haha. Hon är översöt  den lilla flickan (:
När hon fått kaviaren så säger hon '' hej Emma ''
Bättre sent än aldrig (: haha !

Va skönt & sluta tidigt iaf, fint väder ute åxå.
Funderar på om man ska öppna fönstret & slänga ut datorn på bordet som står utanför & sitta där lite .
Så är man iaf ute & inte bara inne & dummar sig.
Får väl röja undan lite, iaf de lilla här är innan de ser ut som ett 4:e världskrig.
Nån mer än jag som hatar att städa just ens eget sovrum ?
Andras rum/lägenhet/hus kan jag städa & tycka de är kul.
Haha ! De är lite skumt ändå (:

& nu ska jag ut i köket & se om man är sugen på nåt att gnaga på (:
talk to you later



Kommentarer
Postat av: Linda

jag hatar att städa mitt eget, men andras går bra:)

2009-05-11 @ 16:14:18
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Brian

hahaha naaaw barn e för söta! därför man vill ha egna :D men först får jag finna en mö ju! :D haha och städa är alltid tradet!

2009-05-11 @ 17:10:45
URL: http://bri.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0