Världens största bröst + tankar från mig

http://www.metro.se/2009/05/11/54580/norma-har-varldens-storsta-brost/

Joo, de är ju inte små kan man ju påstå.
Undrar om hon inte får massa ryggproblem eller nåt?
Liksom, gå & bära på så stora, jag hade brytit hela kroppen. Men de kanske är extra stora för hon själv är lite ''storväxt '', men vafan :P dedär är ju nåt av de värsta jag sett.
Hur orkar man ?

Men vissa trivs väl med de.
Kåta boys gillar de säkert, & landet är fullt av dem & jag har träffat på allt för många. De hittar en & går rakt på sak, men nejtack ! Här visas inget i cam ( har heller inge ) eller på nåt annat vis.
Vad ska tjejer/kvinnor göra för att få lite respekt ? Är de inte sex de bara är ute efter är de rejält dumma i huvet. Nu är de inte alla killar som är såhär, men en jävra massa. Iaf vad jag tycker, vet inte va ni tycker ?!

& nu när jag suttit & skrivit om denna '' storväxta '' tänker jag på de som är lite större & blir totalt mobbade, mobbning överhuvodtaget är piss in kattröven! Varför kan folk inte acceptera andra som dom är ? Hur kan utseendet ha så stor betydelse? De är ju insidan som räknas. Men de är kanske bara en grej man säger för de ska låta bra?
Jag har själv vart mobbad & utfryst i nästan alla skolår, jävla fega fittor är va ni är alla som mobbar & kränker andra folk! Känns som hela världen går under snart, de blir bara värre & värre. Inte blir de bättre iaf.

Nää, ibland vill jag bara spy på dagens jävla samhälle!

& med denna delade tanken säger jag gonatt & sov gott !

Kommentarer
Postat av: Brian

Det var ett av dom bästa inlägg jag läst, bra! Stå på dig! kramisar

2009-05-11 @ 22:45:58
URL: http://bri.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

du har ju rätt i att de inte ska ha med uttseendet att göra .. mer insidan som räknas .. de e vad jag tycker ... sen de där med mobbing .. dom som gör de har de inte bra tjälv , lider säkert av nåt eller saknar nåt i sit liv som gör att dom måste hacka på andra ...

2009-05-11 @ 23:29:30
Postat av: Tommy H

du har ju rätt i att de inte ska ha med uttseendet att göra .. mer insidan som räknas . sen när de kommer till mobbare så har dom antagligen problem tjälv som gör att dom mobbar andra .. för då tjäner dom att dom mår bättre för stunden .. tycker mobbare ska ta tag i sit problem och sluta mobba andra .. för de finns inget värre än att bli mobbad i skolan .. vet tjälv hur de e för varigt de i 9 år .

2009-05-11 @ 23:36:47
Postat av: Louice

sv:jag följer din me!:)

2009-05-12 @ 07:59:08
URL: http://sundqvistlouice.blogg.se/
Postat av: Carin

Tackar! Ja visst är det insidan som räknas, tråkigt att det alltid kommer finnas folk som tror sig vara bättre, att de måste klanka ner på andra. Eller iofs så mår de nog inte bättre, men de får andra att må sämre och på de sätter höjer de sig själva, så j***a lågt.



Ha en bra dag!

2009-05-12 @ 10:52:41
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0