Sockersug ?

Usch, klockan visar mer än halv sex nu.
& jag är helt sugen på nåt, men vet inte vad.
Har nog fått värsta beroendet av söta grejs. Inte bra.
Handlade ett litet choklad innan idag så mindre bra att handla igen.
Men kom på nu att vi har glass i frysen. Kanske går ner & ser om man kan handla jordgubbar eller nåt annat gott att ha till. För jordgubar är gottgott & inte lika onyttigt ju (:

Nåt ni är totalt beroende av ibland?
Coca cola är värst för mig, får värsta absinens ibland.
Hjärtat är väl åxå lite beroendeframkallande. Fast de är nog mer närheten man är beroende av när de gäller sin partner tror jag. Men jag vet inte, tror kan man göra iaf.
Närhet & kärlek är ju nåt av de bästa man kan få. Man känner sig trygg & mer säker eller nåt.
Men nu ska inte jag sitta här som en av världens klokaste människor (: haha !

Ska ner i byn & kolla läget på Ica & annars på Coop (:

Bjuder på en av mina favoritbilder så länge
(bloggnamnet som står finns inte mer, de är min gamla blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0