Stulen babykropp - va ska man me en sån till ?

Kollar på Efterlyst nu me hjärtat.
De pratar nu om en liten bebis, Ville som blev förtidigt född & dog.
Innan begravningen va kroppen borta.

Jag undrar -
Vad fan i helvete snor man en död bebis för?
Vafan ska man me en sån till, har föräldrarna inte lidit nog ?

Vilka jävla idioter de finns asså, jag fattar ingenting asså.
'' Man trodde de värsta hade hänt när ens barn dör, men de blev värre ''
Så sa mamman.
Fyfan va de måste va hemskt, mina tankar finns hos föräldrarna !

Vila i frid Ville & jag hoppas på du får ro snart !
( & han kan knappast få ro när kroppen är på vift tack vare en helvetes psykopatjävel !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0